«مدبوک پرو ایکس» دستگاهی است که مک بوک پرو اپل را به تبلت لمسی با قلم دیجیتال تبدیل کرده و قرار است توسط یک کمپانی مستقل اوایل 2015 راهی بازار شود.

آنچه سازندگان این مبدل دنبال آن هستند، طراحی لپ‌تاپ مک بوک پرو به تبلت است که پردازنده i7 با سرعت 2.8 گیگاهرتز، 32 گیگ رم و 2 ترابایت حافظه اس اس دی در کنار گرافیک انویدیا جی فورس GT 750M با دو گیگ رم مستقل است.

همچنین این مبدل انواع پورت‌ها را با خود به یدک می‌کشد و همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید صفحه اصلی بین 30 تا 90 درجه انعطاف‌پذیری دارد و بخش کیبورد و ترک-پد می‌تواند از صفحه نمایشگر جدا شود.

منبع: اسلش گی یر

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    11 6
    سیستم عامل مک بدرد صفحات لمسی نمیخوره، اصلاً هماهنگ نیست.
    • بی نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      6 1
      چي شده ؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    7 2
    البته ،مبدلي به اون شكل ساخته نشده كه مثلاً مك پرو رو بگذارند داخلش، بلكه مك پرو رو ميگيرن و تغيراتي ميدندمثلاً تبديل نمايشگر به لمسي و در نهايت دستگاهي شبيه به آيپد اما ١٣ اينچي تحويل ميدند، هزينه كليشم با مك پرو از خود شركت چيزي حدود ٣٩٩٩ دلار در مياد. اونچه تو عكس ديده ميشه در واقع داك استفاده از همچين تبلتي هست.و ديگر اينكه كل پروژه فعلاً ايده است و دارند براش پول جمع مي كنند، فعلاً به جاش هارد اكسترمال ميفروشند تا پولشون جور شه.كلاً كارشون مثل اينه كه دو چرخ اتوموبيلي رو حذف كني تا بشه بهش گفت موتور سيكلت و بعد براي راحتي استفاده دو چرخ كمكي اظافه كني
  • امیر محمّد A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    4 8
    ابدا به سرفیس مایکروسافت برسه آی 7اس اس دیوزن سبک و کانفیگ بالا و از همه بالاتر ویندوز 8.1 تا چه برسه به سرفیس پرو 3...از طراحی و وزن گرفته تا قیمت ایده آل...زنده باد مایکروسافت با نوکیای عزیز و لنز های کانن... .. از رویه اپل و گرانی محصولاتش بیزارم. فقط پولدارای خاصی دوستش دارن نه عموم 80 90 درصدی.....