خانه ملت نوشت:

آقای احمدی نژاد سال ها عنوان می کرد که یک لیست در جیب من است و هیچ وقت این لیست از جیب وی خارج نشد تا این که مردم فهمیدند، احمدی نژاد زمانی که تصمیم به انتشار لیست گرفت، دید که نام نزدیکان وی در این لیست وجود دارد برای همین از انتشار آن منصرف شد و این روزها دیگر مردم به خوبی اطرافیان رییس جمهور سابق را می شناسند.

نامه محمود احمدی نژاد به رییس بانک مرکزی برای افشای نام نزدیکان وی در لیست بدهکاران بانکی بیش از آن درخواست یک رییس جمهور سابق از رییس کل بانک مرکزی باشد نوعی دهن کجی بود، مثل تمامی رفتارهای پیشین احمدی نژاد. سخنی مبتنی بر القای مافوق دسترس بودن خود و اطرافیانش . همان که همیشه گفته است. سال ها با ادبیات زندگی کردیم و گویا خود احمدی نژاد نیز می داند که اگر ویرانی های به جای مانده از دوران ریاست جمهوری اش نباشد، دیگر کم تر کسی یاد وی می کند. بنا براین هر از چندگاهی سعی می کند با این دست از نامه ها و اظهارات رویای های خود را برای خودش مرور کند. رویای این که ورای دسترس دیگران است. رویای این که هیچ نهاد قضایی و نظارتی نمی تواند نامی از وی یا اطرافیانش ببرد.

برای همین این بار درخواست انتشار لیست را کرده است . "لیست " و "احمدی نژاد" البته لغات غریبی نیستند. گوش های ایرانیان به آمدن این دو لغت کنار هم عادت دار. احمدی نژاد 8 سال از لیست جیبش حرف زد و این لیست هرگز رونمایی نشد. امروز اما درخواست رونمایی از لیست را دارد تا اگر دولت تحت مصالحی این کار را نکرد متهم به دروغ گویی شود ، و احمدی نژاد با برنامه ریزی خود قهرمان پایان داستان شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در این خصوص می گوید:آقای احمدی نژاد سال ها عنوان می کرد که یک لیست در جیب من است و هیچ وقت این لیست از جیب وی خارج نشد تا این که مردم فهمیدند که احمدی نژاد زمانی که تصمیم به انتشار لیست گرفت دید که نام نزدیکان وی در این لیست است .

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس در این مورد ادامه می دهد: مردم سوال می کنند که اگر جز این است چرا خود وی با این همه تهدید و " بگم بگم " 8 سال این لیست را منتشر نکرد.

جعفرزاده ایمن آبادی درتشریح الگوهای رفتاری دولت روحانی و احمدی نژاد می گوید: این دولت اما دولت اخلاق مدار است و من مطمئنم که این لیست را دارد اما دلیلی ندارد که برای حرف آقای احمدی نژاد این لیست منتشر شود.

او معتقد است: شاید بهتر باشد برای این که آقای احمدی نزاد نام نزدیکان خود را ببیند این لیست منتشر شود اما باور کلی دولت این است که انتشار این دست از لیست ها در وسط جامعه کار مثبتی نیست و باید محاکم قضایی پیگیر موضوع شوند

این نماینده مردم می گوید: من از دولت آقای روحانی به جد درخواست دارم که با همکاری قوه قضاییه نام های این لیست بازداشت و مجازات شوند

او هم چنین گفت: آقای احمدی نژاد فکر می کند همه دولت ها مثل دولت او هستند که برای رسیدن به اهداف خود از هر روش غیر قانونی و غیراخلاقی استفاده کنند اما این دولت اخلاق مدار است و لیست را شاید ارائه نکند اما بدون شک به محاکم قضایی آن را ارائه می کند.

جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین در خصوص اظهارات احمدی نژاد می گوید: آقای احمدی نژاد هم خیلی برای این لیست ها جوش نزند و اگر خیلی ناراحت است ، آن لیست در جیب خود را منتشر کند!

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    1 0
    آقای جعفرزاده ایمن آبادی شما نیز دارید راه دولت احمدی نژادو در پیش میگیرد و بگم بگم راه انداختید.بانک مرکزی اگه لیستی داره منتشر کنه و دولت اعتدال نیز ایقدر بگم بگم نکنه.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    آفرین . درود بر شرفت مرد . ولی چرا این حرفها اینقدر دیر گفته میشود .