ایسنا نوشت:‌

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف گذاری برای حفظ و افزایش میزان تولید خودرو در این گروه خبر داد و گفت: تلاش های صورت  گرفته موجب خروج از بحران و ورود به یک موقعیت با ثبات و پایدار شده است.

سعید مدنی با اشاره به روند حرکت سایپا در سال جاری اظهار کرد: به تدریج و با ورود محصولات جدید به چرخه تولید انبوه، شرایط به سمت بهبود حرکت کرده و در آینده با عرضه خودروهای جدید در بازار، شاهد جذب نقدینگی مناسبی در سطح گروه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، شرایط سایپا با ثبات و آرامش همراه شده افزود: در قراردادهایی که با شرکتهای خارجی منعقد شده همواره سعی کرده‌ایم عمق داخلی‌سازی این خودروها را افزایش دهیم و با اتخاذ تدابیر لازم به سمتی حرکت کنیم که بخش عمده این خودروها در کارخانه‌های داخلی تولید شود تا هم کسب و کار درون‌سازمانی رشد یابد و هم در خصوص قیمت‌گذاری این محصولات بتوانیم رقابتی عمل کنیم.

مدنی همچنین با اشاره به تولید محصولات چینی گفت: همان طور که در گذشته بارها اعلام کردیم، محصولات چینی بخش کوچکی از تولیدات ما را تشکیل خواهند داد و کمتر از ۱۰ درصد از خودروهای تولیدی چینی هستند، ضمن اینکه اکثر قریب به اتفاق تولیدات گروه سایپا را برندهای مطرح و شناخته شده و همچنین خودروهای طراحی شده توسط سایپا نظیر پلت فرم SP100 شکل خواهند داد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، صنعت خودروسازی کشور بیش از هر زمانی نیازمند توجه و اهتمام جدی است زیرا در شرایطی که این صنایع توانسته‌اند تا حدودی خود را از بحران کامل خارج کرده و با مشقت، تمام سختی‌ها را پشت سر بگذارند، ایجاد مشکلات بیشتر برای آن‌ها، آن هم از سوی برخی تریبون‌های داخلی جالب نخواهد بود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    3 0
    لگن که حمایت نمی خواد..
  • وحید IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    3 0
    اگه منظورت از توجه، گرونی بیشتر از اینه، میشه. غصه نخور آقای مدنی. به هدفتون میرسید
  • بی نام A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    2 0
    این کشور نیازی به صنعت مفت خور خودروسازی ندارد. باید تعرفه های گمرکی خودرو حذف شود تا صنعت مفت خور با ورود به فضای رقابتی کمی به خودش بیاید. دوران مفت خوری این آقایان به پایان رسیده است.
  • سمنقوری A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    2 0
    تنها راه تحریم خودرو سازان گرانفروش هست
  • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    3 0
    که چی؟یعنی اینکه شماهاقوطی کبریت بقیمت20میلیون بندازیدبه مردم وسودکلان توجیب بزنید؟منظورتون اینه؟