تسنیم نوشت:

وزیر دادگستری با اشاره به پایان نیافتن هجمه‌های دشمن علیه ایران، گفت: ملت ایران با درک و صبوری خود از جنگ روانی دشمن هراس ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دقایقی پیش در سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی در مصلی جمعه قائم شهر گفت: یهودیان افراد پولدار و ثروتمند بوده ولی گداصفت هستند، مصیبت امروز بزرگ متدینین این است که سران اشرافی دنیا بزرگ مفسدین دنیا بوده و ثروت و توطئه بزرگ بین المللی از طریق سران استکبار در جهان گسترانیده شده است.
پورمحمدی با اعلام اینکه گرفتاری امروز بشریت این است که استکبار مدعی خداپرستی بوده و توحید واهی را برای مردمان آن کشورها تبیین می کنند، گفت: اگر انسان توانست خود را به جایگاه معرفت برساند می تواند خلیفه الله باشد.
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه فساد مالی، اخلاقی، اجتماعی و اجتماعی سرنوشت امروز دنیای استکباری است، گفت: نابرابری اقتصادی همچنان در کشورهای استکباری نظیر آمریکا ادامه دارد و فساد اجتماعی و اخلاقی در این کشورها بیداد می کند.
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دنبال ترویج پیام های دینی است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال رهبری فرهیخته ولی فقیه و شهدای بزرگ اسلامی است.
پورمحمدی با بیان اینکه مردم در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم ها مقابله کرده و پیرو واقعی ولایت هستند، گفت: بیشترین اقدامات تبلیغی علیه جمهوری اسلامی، انقلاب، ایران، رهبران و مردم ایران در چند سال اخیر از سوی استکبار صورت گرفته است.
او با اعلام اینکه جنگ روانی دشمن علیه ایران تمامی ندارد، گفت: باید روحیه وفاق، همدلی و مودت در بین مسئولان جامعه تقویت شود.
وزیر دادگستری با اشاره به استیضاح روز گذشته وزیر علوم، گفت: امیدواریم همه گفته های نمایندگان در استیضاح دیروز صحیح بوده است, برخی موضوعات که نباید گفته می شد از سوی نمایندگان بیان شد و سبب برکناری وزیر علوم شده است.
او گفت: رئیس جمهور به اقدام مجلس احترام گذاشته و دولت و مجلس با یکدیگر هستند.مظهر کامل دموکراسی و اعتماد به مردم در این نظام صورت گرفته و مسئولان ید واحد و متحد هستند. دشمن بداند ملت از جنگ روانی هراس ندارد.
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه دولت رسالتی چون تقویت، تحکیم نظام، اصول دین و مکتب شیعیان راه دیگری را نمی شناسد، گفت: این دولت خود را ملتزم به پایبندی راه امام و رهبری دانسته و بنای دولت بر این است که دستاوردهای زیادی نصیب کشور شود.
او گفت: هنوز مشکلات کشور رفع نشده ولی کاهش یافته ولی هیچ تشنج و درگیری در استان ها نداریم. فضای مثبتی بین علما، مسئولان و نمایندگان در استان ها داریم که سبب رشد و تعالی در استان ها می شود.
پورمحمدی با اشاره به اینکه دولت به دنبال جذب نیروهای متخصص برای امورات اداری کشور بوده و دنبال شعار و حرف های غیرکارشناسی نیست، گفت: حرف های مدیران دولت بدون پشتوانه نیست.
او با بیان اینکه نظام اداری، مالی و اقتصادی در کشور معیوب است و با این شرایط رشد نمی توانیم پیدا کنیم، گفت: در صورت عدم اجرای این مهم،سیاست های رهبری درحوزه اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود.
وزیر دادگستری از مدیران کشور خواست انتقاد بکنند ولی بدبینی و نفرت بین مردم و جامعه ایجاد نکنند.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    21 0
    این جمله یعنی چی؟؟؟ برخی موضوعات که نباید گفته می شد از سوی نمایندگان بیان شد
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    24 2
    يعني چه؟ مگه مردم نبايد نماينده هاشونو بشناسن؟ نماينده ها نبايد ذات خودشونو نشون بدن؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    34 4
    طرف فرمانده سپاه بوده رزمنده و یادگار دفاع مقدس بوده به اقرار خود نمایندگان سر شناس مجلس بسیار ولایتی بوده نماز شب خوان و متدین .....خب با رتبه شاگرد اولی هم دارای بورسیه شده و با اتمام تحصیلات برای خدمت بیشتر به کشور باز گشته اخر چنین ادمی را اگر قبول نداریم پس چه کسی باید بیاید بخداوندی خدا ترسم از ظهور حجت حق است که امثال همین ادمها ایشان را نیز بر نخواهند تابیده حتما باید در گزینش شان قبول شوند.