مهر نوشت:

دکتر علی لاریجانی قبل از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه دیدار با اصحاب رسانه قم در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به جلسه استیضاح روز گذشته و واکنش رئیس جمهور گفت: اظهار نظر رئیس جمهور بعد از استیضاح سنجیده بود و مجلس به عنوان پایگاه اصلی برای اینگونه تصمیم گیری‌ها همیشه مواردی از این دست را مورد بررسی قرار می‌دهد.

او ادامه داد: باید اینگونه اظهار نظرها را به عنوان پایه‌ای قرار داد که وقتی مجلس در موضوعی نظر نهایی خود را اعلام کرد این امر عاملی برای حرکت‌های بعدی باشد و همه به تصمیم مجلس احترام بگذارند.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه با اشاره به رویکرد رئیس جمهور نسبت به تصمیم مجلس ابراز امیدواری کرد که این رویکرد به آینده روابط دولت و مجلس کمک کند.

رئیس قوه مقننه همچنین در ادامه به بسته پیشنهادی دولت و کاهش سود بانکی اشاره کرد و گفت: این یکی از موضوعاتی است که از قبل در مجلس روی آن بحث بود.

او ادامه داد: بانک‌ها یکی از پایه‌های مهم برای نقش آفرینی در تولید هستند و بانک‌ها باید یک استراتژی برای پشتیبانی از بخش‌ تولید کشور داشته باشند که یک بخش مهم مربوط به صنعت و بخش دیگر آن مربوط به تولید است.


لاریجانی ادامه داد: بدون حمایت بانک‌ها چرخه تولید کشور راه نمی‌افتد و در شرایط کنونی که بسته پیشنهادی دولت مطرح است مجلس از این موضوع حمایت و یا انجام بررسی‌های لازم آن را تقویت خواهد کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371170

برچسب‌ها