فارس نوشت:

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مواضع رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر علوم گفت: این استیضاح محک خوبی بود تا دولت اعتدال، افراطیونی را که به قانون تمکین نمی‌کنند را بشناسد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ضمن تقدیر از مواضع رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر علوم گفت: متأسفانه یکسری افراد افراطی در مجلس و رسانه‌ها هستند که می‌خواهند خط قرمزها را درنوردند و به جای تمکین در برابر قانون به دنبال آشفته کردن فضای ذهنی مردم هستند.

او گفت: برخی از رسانه‌ها طوری القا می‌کردند که گویا استیضاح جرمی نابخشودنی است و اسامی استیضاح‌کنندگان را منتشر می‌کردند.

سلیمی گفت: دولت اعتدال باید این افراطیون را بشناسد. افراطیون تحصن‌کنندگان مجلس ششم، افرادی که نامه جام زهر به مقام معظم رهبری را نوشتند، کسانی که در فتنه 88 در برابر قانون تمکین نکردند و افرادی که در استیضاح به دنبال تهدید و تطمیع نمایندگان بودند و بعد از استیضاح، لجبازی با مجلس را در دستور کار قرار دادند.

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه اظهارنظر رئیس‌جمهور در برابر افراطیون جای تقدیر دارد، گفت: رسانه‌های زنجیره‌ای که از یک اتاق جنگ دستور می‌گرفتند و مدیریت می‌شدند همان افراطیونی هستند که تابلوی در دستشان با شناسنامه‌هایشان متفاوت است و این استیضاح محک خوبی بود تا افراطیون را بشناسیم.

سلیمی در ادامه گفت: مجلس نهم بیشترین همکاری را با دولت آقای روحانی داشته است، به عنوان مثال؛ بالاترین رأی اعتماد تاریخ کشور به برخی از وزرای این دولت داده شده و یا عمده لوایح دولت با رأی بالای مجلس تصویب شده است و این نشان می‌دهد مجلس به دنبال تعامل با دولت است.

او با بیان اینکه افرادی که این استیضاح را سیاسی نشان می‌دادند افراطیون بودند، گفت: افراطیون کسانی هستند که با عینک سیاسی به این مسائل نگاه می‌کنند. افرادی که به رأی مجلس تمکین نمی‌کنند و دیکتاتورهایی که نقاب دموکراسی‌خواهی به صورت زده‌اند و رئیس‌جمهور نیز افراطیون را در همین قضایا بهتر شناخت.

سلیمی گفت: دولت اعتدال با این افراطیون به صورت جدی برخورد کند و اجازه ندهد مناصب مهم را به دست بگیرند و میکروب آشوب و دیکتاتوری را دوباره در کشور برپاکنند. کسانی که بحث غیرواقعی بورسیه را مطرح کردند نیز از همین افراطیون هستند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    روتون رو برم اینوریا افراطی هستن؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    10 2
    مشکل مملکت ما اینه که تحمل یکدیگر را نداریم وحاضر نیستیم به خاط منافع مردم از منافع حزبی وگروهی بگذریم در حالی که در تمام کشورهای پیشرفته هر دو گروه هستند اما به یکدیگر توهین نمی کنند اگر کسی هم تخلفی کرده با شدت برخورد می کنند ام ما کجا واونا کجان........
  • آموزگار 45 ساله A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    3 13
    اعتدال نقابی بیش نیست.