کارلوس کروش پس از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت قرارداد رسمی‌اش یکشنبه امضا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كارلوس كروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه چند ساعته‌ای كه با علی كفاشیان داشت، در نشست خبری گفت: «جلسه خوبی با كفاشیان داشتیم. سوء تفاهم‌ها برطرف شد. ما شرایط را بررسی كرده‌ایم و برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌ایم. از كفاشیان تشكر می‌كنم كه فرصت داد تا در خدمت تیم ملی باشم. یكشنبه قرارداد رسمی ما امضا می‌شود. فقط مسائل كوچك باقی مانده و فكر می‌كنم مراسم تمدید قرارداد یكشنبه برگزار خواهد شد.»
او ادامه داد: «الان وقت كار كردن است. در نشستی كه داشتیم اعلام شد كه هدف تیم ملی صعود به جام جهانی روسیه است. ما جام ملت‌های آسیا را هم پیش رو داریم ولی هدف اصلی همان صعود به جام جهانی است. كفاشیان اعلام كرد كه تیم ملی آماده سازی خود را باید از همین حالا آغاز كند. البته ما در جام ملت‌های آسیا هم برای كسب موفقیت بازی می‌كنیم. من همیشه دوست دارم بازی‌های بعدی را ببرم. به همین دلیل به سرعت دست به كار می‌شویم و اردوها را شروع می‌كنیم.»
كروش در مورد دستیارانش هم گفت: «ما در مورد دستیاران صحبت نكردیم و بیشتر در مورد مسائل كاری به توافق رسیدیم. فدراسیون معتقد است كه من باید دو دستیار ایرانی داشته باشم. مثل زمانی كه نمازی و آقاجانیان دستیارانم در تیم ملی بودند، این اتفاق می‌افتد اما به صورت جزئی صحبت نكرده‌ایم. ما برای اردوها آماده هستیم. حتی وقتی كه من سرمربی تیم ملی نبودم برنامه مشخصی را تهیه كرده بودم و حالا هم طبق همان برنامه جلو می‌رویم. ماموریت جام ملت‌ها برای ما از جام جهانی برزیل هم سخت تر است. كشورهای عربی بیش از اینكه به فكر موفقیت خود باشند، به فكر شكست ایران هستند.»
او در مورد رقم قراردادش هم گفت: «بحث ما قرارداد تا جام جهانی روسیه است ولی من در مورد مسائل شخصی و خصوصی حرف نمی‌زنم. من در این مذاكرات فهمیدم با اینكه كفاشیان لبخند بر لب دارد ولی آدم سرسختی است و سخت می‌گیرد. اگر مذاكرات امروز یك برنده داشته باشد، آن برنده كفاشیان است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    17 64
    آقای کیروش موفق شد 4 سال دیگر برای خود، کار بتراشد این مربی اینقدر زیرک است که بتواند به بهانه جوانگرایی حالا حالاها دارای حاشیه امنیت باشد.........دنیای عجیبی است.
  • یک ایرانی DE ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    2 1
    چرانظر مرا منتشر نمیکنید چون طولانی یا چونکه مخالف کیروشه