تسنیم نوشت:

 ویر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خدا را سپاس می‌گوییم کشور ما در پناه عَلَم رضوی با یکپارچگی و اتحاد از گزند این فتنه‌ها مصون مانده و مردم فهیم و فرهنگ پرور ما با درایت و دقت جز به تعالی میهن و فرهنگ و آیین خویش نمی اندیشند.

به گزارش تسنیم از مشهد مقدس به نقل از بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، به مناسبت آغاز برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: ایران دیرینه ما گوهری آسمانی در سینه دارد، قلبی تپنده که شریان‌هایش آب حیات را به جای جای ایران از کوچک ترین روستاها تا بزرگترین شهرها می فرستد.

قلب ایران در خراسان می‌تپد و رشته‌های الفت و ارادت به ساحت رضوی را در همه جا می‌گستراند تا درک معرفت معارف آستان علی بن موسی الرضا(ع) در همه مرزها میسر شود و ظرفیت‌های نهفته را شکوفا سازد.

در ادامه این پیام آمده است: بی تردید جشنواره امام رضا(ع) نهال طیبه‌ای است که در دوازدهمین دوره خود تبدیل به درخت تناوری شده که در سایه سار آن هزاران ادیب و هنرمند سر برآورده اند و هر کدام مایه تفاخر این مرز و بوم هستند و این همه از عنایات ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) و کوشش خالصانه و بی شائبه دست اندرکاران و برگزارکنندگان جشنواره است.

امسال دوازدهمین سال آغاز جشنواره امام رضا(ع) را در حالی جشن می‌گیریم که فتنه‌های مذهبی و قومی با هدایت و حمایت دشمنان قسم خورده اسلام بالا گرفته و سبب نگرانی مسلمانان در سراسر جهان شده است.

این پیام می‌افزاید: خدا را سپاس می‌گوییم کشور ما در پناه عَلَم رضوی با یکپارچگی و اتحاد از گزند این فتنه‌ها مصون مانده و مردم فهیم و فرهنگ پرور ما با درایت و دقت جز به تعالی میهن و فرهنگ و آیین خویش نمی اندیشند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =