روزنامه جوان نوشت:

داريوش ارجمند نامزد ايفاي نقش آيت‌الله بروجردي در سريال تلويزيوني «معماي شاه» به نويسندگي و كارگرداني محمدرضا ورزي شده است.
گروه سازنده «معماي شاه» اين روزها در شهرك غزالي مستقر و مشغول ضبط بخش‌هاي مربوط به زندگي خانوادگي دكتر احمد وزيري هستند كه نقش او را سعيد نيك‌پور
بازي مي‌كند.
از دو ماه پيش، بازي گوهر خيرانديش در نقش طوبي، همسر دكتر احمد وزيري شروع شده است. به تازگي نرگس محمدي هم به گروه اضافه شده و نقش گلنار، عروس اين خانواده را بازي مي‌كند. همچنين اميريل ارجمند هم ايفاگر نقش پسر خانواده است كه نماينده مجلس هم خواهد بود.
آزاده اسماعيل‌خاني هم كه از بازيگران تئاتر كشور است در نقش نوري، دختر خانواده دكتر وزيري جلوي دوربين خواهد رفت.
يوسف صيادي هم نقش يكي از شخصيت‌هاي داستان با نام اميرمسعود را بازي مي‌كند.
به گزارش جوان به نقل از روابط عمومي صداوسيما، محمدرضا ورزي - كارگردان معماي شاه - درباره اين سريال اشاره كرده است: اين خانواده نماد جامعه ايران در آن زمان است. فضا و برخي اتفاقات جامعه آن دوره از جمله اعتصابات، خيابان‌ها و درگيري‌ها را با حضور هر يك از شخصيت‌هاي اين خانواده در ماجراهاي گوناگون خواهيم ديد. حدود 25 تا 30 بازيگر ديگر به گروه ملحق مي‌شوند. همچنين به تازگي محمدرضا شريفي‌نيا هم جلوي دوربين رفته كه نقش جعفر مهرداد را بازي مي‌كند. شخصيت او برگرفته از قشر فرهنگي جامعه آن زمان است. با كامران تفتي هم قرارداد بسته‌ايم كه يكي از شخصيت‌هاي كميته ضدخرابكاري را بازي مي‌كند.
ورزي با اشاره به حضور داريوش ارجمند در اين سريال گفت: از چندي پيش مذاكره با داريوش ارجمند براي ايفاي نقش آيت‌الله بروجردي را شروع كرديم ولي هنوز قطعي نشده است. رسول توكلي نقش شهيد مطهري را بازي مي‌كند و تاكنون سه سكانس از بازي او ضبط شده است، البته سكانس‌هاي بيشتري از نقش شهيد مطهري باقي‌مانده كه به مرور ضبط خواهيم كرد.
اين كارگردان ادامه داد: احسان جعفري همزمان با تصويربرداري سريال مشغول تدوين است. محمد كشفي و سيد عليرضا حسيني صداگذاري اين اثر را به‌عهده دارند. بابك زرين، آهنگساز و
سالار عقيلي و اميريل ارجمند هم خوانندگان اين اثر هستند.
اين مجموعه در قالب 50 قسمت 50 دقيقه‌اي توليد مي‌شود. در اين سريال حسن نورعلي، نقش محمدرضا پهلوي جوان را بازي مي‌كند و امير مهدي‌كيا در نقش محمدرضا پهلوي در ده سال آخر زندگي ظاهر شده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس SE ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    7 5
    اگر خوب گرییم شوند، قطعاً آقای ارجمند توانایی اجرای نقش آیه الله بروجردی را دارند. اما مشکل اصلی این است که ایشان چهار شانه و قدشان تقریباً بلند است در حالی که آیه الله بروجردی قدشان تقریباً کوتاه بوده، مگر اینکه کارگردان و فیلمبردار محترم به شکلی این مشکل را حل کنند. مثلاً صحنه هایی که ایشان را تمام قد نشان می دهد را طوری نشان دهند که این امر به چشم نیاید. موفق باشید
  • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    5 0
    بدرد همون سریال ستایش میخوره با اون همه تعریف و تمجید که از سریال ستایش و کارگردانش و خودش کرد.