پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:

رییس جمهوری در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با گرامیداشت یاد شهیدان بزرگوار دولت به وی‍ژه شهیدان رجایی و باهنر كه از شخصیت‌های انقلابی، ایثارگر، مردمی، اندیشمند و صبور بودند، فیض شهادت را جزای اخلاص، پاكی و ایثار این عزیزان و خدمات ارزشمند آنان به اسلام و انقلاب و كشور در قبل و بعد از انقلاب دانست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این جلسه هیات دولت که مصادف با اولین روز هفته دولت است، اظهار امیدواری كرد كه دولت راه و مسیر این شهدا را ادامه دهد.

رییس جمهوری در ادامه با احترام به حق قانونی مجلس، از خدمات ارزنده دكتر رضا فرجی دانا تقدیر و عملكرد وی را در ایجاد آرامش در دانشگاه‌ها و ارتقای كیفیت علمی موفق ارزیابی نمود و با تشكر از دكتر نجفی سرپرست این وزارتخانه برای قبول مسئولیت، بر پیگیری مجدانه برنامه‌های دولت به ویژه مبارزه با فساد تاكید كرد.

دكتر روحانی، مطلوب نهایی در دانشگاه‌ را تربیت افرادی عالم، دانشمند و متخلق به اخلاق اسلامی و برخوردار از هویت اسلامی - ایرانی و تاثیرگذار برای جامعه دانست.
رییس جمهوری آغاز هفته دولت را فرصتی برای تجدید عهد با اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و تعهدات به مردم یاد و بر رعایت دقیق منشور اخلاقی دولت تاكید كرد.

دکتر روحانی همچنین هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی عملكرد نخستین سال كار دولت و تبیین برنامه‌های سال بعد دانست و از همه اعضای دولت خواست با جدیت و شتاب بیشتر، مشاركت گسترده‌تر مردم در برنامه‌ها را سامان دهند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خالد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    5 2
    انشاء اله مردم در انتخاب نماینده خود دقت کنند تا انسانهای دانایی چون فرجی دانا به مجلس بفرستند تا با دانایی و استدلال خود موجب سرافرازی رای دهندگان به خود شوند. من به عنوان ایرانی از داشتن نماینده ای که سیاسی کاری را بر منافع مردم ترجیح دهد احساس شرم می کنم.
  • بی نام A1 ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    7 0
    جرمش اين بود كه اسرار هويدا مي كرد.