رییس جمهور با احترام به حق قانونی مجلس، از خدمات ارزنده دکتر رضا فرجی دانا تقدیر و عملکرد او را در ایجاد آرامش در دانشگاه ها و ارتقای کیفیت علمی موفق ارزیابی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت، با تشکر از دکتر نجفی سرپرست این وزارتخانه برای قبول مسئولیت، بر پیگیری مجدانه برنامه های دولت به ویژه مبارزه با فساد تاکید کرد.

رییس جمهور، مطلوب نهایی در دانشگاه را تربیت افرادی عالم،دانشمند و متخلق به اخلاق اسلامی و برخوردار از هویت اسلامی - ایرانی و تاثیرگذار برای جامعه دانست.

روحانی آغاز هفته دولت را فرصتی برای تجدید عهد با اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید و تعهدات به مردم خواند و بر رعایت دقیق منشور اخلاقی دولت تاکید کرد.

او با گرامیداشت یاد شهیدان بزرگوار دولت به وی‍ژه شهیدان رجایی و باهنر که از شخصیت های انقلابی، ایثارگر، مردمی، اندیشمند و صبور بودند، فیض شهادت را جزای اخلاص، پاکی و ایثار این عزیزان و خدمات ارزشمند آنان به اسلام و انقلاب و کشور در قبل و بعد از انقلاب دانست.

روحانی در این جلسه هیات دولت که مصادف با اولین هفته دولت خود است، اظهار امیدواری کرد که دولت راه و مسیر این شهدا را ادامه دهد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371796

برچسب‌ها