تمجید انریکه از مسی/ کارهای او در زمین مثل سحر و جادوست

سرمربی بارسلونا اسپانیا از اینکه تیمش در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگا به برتری رسید، ابراز غرور و افتخار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛لوئیز انریکه سرمربی جدید بارسا یکشنبه شب توانست با حساب 3 بر صفر در دیداری یک طرفه از سد الچه بگذرد. انریکه بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت: خوشحالم که پیروز شدیم. در حقیقت بازی همان طور که خواستیم به پایان رسید. بازی اول برای ما تمام شد و باید به سمت بازی بعدی حرکت کنیم اما قبل از آن باید بگویم بابت برد در اولین دیدار احساس غرور و افتخار دارم. 
انریکه ادامه داد: ما در مقابل الچه سعی کردیم از راه های مختلف به دروازه حریف برسیم. نکته مهم برای من این بود که توانستیم به صورت تیمی روی دروازه الچه حمله کنیم و حتی پس از اینکه ماسچرانو را از دست دادیم، عقب نکشیدیم. به نظر من لیونل مسی همیشه برای بارسا یک راه حل بوده و نمی توانیم نقش پررنگ این بازیکن در پیروزی اول را نادیده بگیریم. از طرف دیگر تلاش فردی بازیکنان هم مهم و تحسین برانگیز بود.
او در مورد بازی نکردن ژاوی ادامه داد: ژاوی بازی نکرد چون در آمادگی کامل نیست اما من چیز دقیقی درباره آینده نمی گویم. مطمئنا ژاوی و هر بازیکن دیگری که مقابل الچه به میدان نرفته اند، باید در آینده به کمک ما بیایند.
انریکه در مورد اینکه بازی دادن به منیر الحدادی یک شجاعت بود یا کاری حساب شده گفت: شجاعتی در کار نیست، او در تمرینات عالی کار کرد . در تمرینات سخت کوش بود و تونست خودش را به سطح توقعات ما برساند.
او سپس مجبور شد در مورد تک تک بازیکنانش به خبرنگاران اسپانیایی توضیح دهد: مسی همیشه از آنچه انتظار دارید بهتر بازی می کند. او گل می سازد، گلزنی می کند و حریف را تحت کنترل دارد. کارهایی که مسی در زمین مسابقه انجام می دهد مثل سحر و جادو است. از نظر من لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست بدون شک. راکیتیچ هم بازیکن درجه یکی است. او توانسته خودش را با جو بارسا تطبیق بدهد. خوشحالیم که این بازیکن را در تیم داریم. من قبلا هم گفتم از درخشش راکیتیچ تعجب نمی کنم چون انتظارم از او همین قدر بالاست. منیر هم شخصیت قوی و محکمی دارد و رقابت را دوست دارد. توقعات از منیر بالا رفته اما نباید با اغراق برخورد کنیم.
انریکه گفت: هیچ بازیکنی در تیم تضمینی برای فیکس بودن ندارد . پیکه مثل بقیه بازیکنان به اندازه ای که آماده باشد و خوب تمرین کند، شانس بازی خواهد داشت. هر بازیکنی در تیم جایگزین دارد و ما نمی خواهیم به یک بازیکن متکی باشیم.

 

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    26 11
    چه عجب . خبر از مسی تعریف کرد