شهروند نوشت:

قیچی زنگ‌زده كه هنگام جراحی سنگ کیسه صفرا، در شکم مرد ٤٣ساله جا مانده بود، پس از ٢‌سال او را به کام مرگ برد.

وقتی مرد جوان برای جراحی سنگ کیسه صفرا زیر تیغ جراحی رفت هیچ‌کس تصور نمی‌کرد قیچی جامانده در عمل جراحی، روده‌اش را مسدود کند.
بوی عجیب پیچیده در ساختمان ساکنان خانه شوش را در برابر مرگ مرموز مرد همسایه قرار داد. نیمه‌های شب بود که بوی تعفن صاحبخانه را به راهروی طبقه دوم ساختمان کشاند.
هیچ صدایی از خانه مرد مجردی که در طبقه بالا زندگی می‌کرد به گوش نمی‌رسید. چند روزی بود که ندیده بودنش اما هرگز تصور نمی‌کردند با باز کردن در خانه‌اش در مقابل جسد غرق در خون او قرار بگیرند. مرد ٤٣ساله درحالی‌که بدنش سرد و سفید شده بود در مقابل سرویس بهداشتی خانه‌اش افتاده بود.
صاحبخانه وحشت‌زده با پلیس ١١٠ تماس گرفت. با گزارش این مرگ مرموز بلافاصله ماموران کلانتری ١١٦ مولوی به همراه تیم تحقیق جنایی به ساختمانی واقع در شوش اعزام شدند.
تیم بررسی صحنه جرم به محض ورود به خانه با جسد مرد ٤٣ساله‌ای به نام حمیدرضا روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود. تحقیقات میدانی و بوی تعفن پیچیده در خانه نشان می‌داد چند روزی از مرگ او می‌گذرد.
مرد صاحبخانه که اولین نفری بود با جسد حمیدرضا روبه‌رو شده بود به کارآگاهان گفت: چند روزی حمیدرضا را ندیده بودم، او تنها زندگی می‌کرد و زیاد رفت و آمد نداشت. سر شب که به خانه آمدم بوی تعفن در ساختمان پیچیده بود. وقتی رد این بو را گرفتم به خانه او رسیدم. هرچه زنگ در را زدم جوابی نداد. شک کردم و وقتی در را باز کردم با جسد او روبه‌رو شدم.
همین اطلاعات کافی بود تا کارآگاهان در برابر راز مرگ مرد تنها قرار بگیرند. اما هیچ اثری از جنایت به چشم نمی‌خورد. در بررسی جسد نیز هیچ نشانه‌ای از ضربه چاقو یا جسم سخت دیده نمی‌شد. وسایل خانه به سرقت نرفته بود و ردی از درگیری در خانه وجود نداشت. تا این‌که جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

با انتقال جسد مرد جوان به پزشکی قانونی تحقیقات کارآگاهان برای رازگشایی از این مرگ مرموز کلید خورد. ماموران در گام نخست تحقیقات با شماره تلفنی که از دفترچه یادداشت حمیدرضا برداشته بودند خانواده‌اش را در جریان مرگ رازآلود او قرار دادند.
وقتی خانواده مرد جوان در جریان مرگ حمیدرضا قرار گرفتند هرگز تصور نمی‌کردند او قربانی حادثه‌اي عجیب شده باشد. با تشکیل پرونده در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران به ریاست قاضی سپیدنامه تحقیقات برای رازگشایی علت مرگ حمیدرضا آغاز شد.

پزشکی قانونی با اعلام علت اصلی مرگ مرد جوان، همه را در یک شوک بزرگ فرو برد. نتیجه کالبدشکافی نشان می‌داد روده‌های او به وسیله یک جسم عجیب مسدود شده است. تأییدیه پزشکی قانونی خبر از قیچی جراحی می‌داد که به نظر می‌رسید در یک عمل جراحی توسط پزشک در شکم بیمار جا مانده است.

حمیدرضا داداش ٤٣ساله بود که برای عمل جراحی سنگ کیسه صفرا به بیمارستان رفت. مجرد بود و همین تنهایی کافی بود تا خانواده‌اش را در جریان عمل جراحی‌اش قرار ندهد. اما بعد از عمل جراحی هرگز دوران نقاهتش تمام نشد.
٢‌سال با درد دست و پنجه نرم کرد اما هرگز تصور نمی‌کرد این درد مرموز اثر به‌جامانده از پزشک ناشی‌اش باشد.
زهره داداش که از مرگ عجیب برادر مجردش متأثر است گفت: «حمیدرضا تنها زندگی می‌کرد. آرام بود. به ندرت حرف می‌زد. وقتی ٢‌سال پیش برای جراحی سنگ کیسه صفرا زیر تیغ جراحی رفت، ما را در جریان نگذاشت. بعدا که فهمیدیم به ما گفت: «نمی‌خواستم زحمتتان بدهم». برادرم خیلی مظلوم بود اما یادم است هر وقت بعد از آن عمل جراحی می‌دیدمش درد داشت. وقتی ازش می‌پرسیدم کجایت درد می‌کند می‌گفت درد معده‌ام است. چون ما خانوادگی این درد را داریم حمیدرضا هم تصور می‌کرد معده‌اش او را به این روز انداخته. همیشه سردرد و حالت تهوع داشت و افسوس که ما نفهمیدیم چه چیزی در وجودش داشت ذره ذره جانش را می‌گرفت. بعد از این‌که علت مرگش مشخص شد به خانه‌اش رفتم تا پرونده پزشکی‌اش را پیدا کنم. می‌خواستیم ببینیم کدام پزشک توانسته با این اشتباه بزرگ این بلا را سرمان بیاورد. اما متاسفانه چون برادرم بیمه نبود هیچ مدرک پزشکی پیدا نکردیم. و هنوز شناسایی پزشک و بیمارستان در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد.»

با پیدا شدن قیچی زنگ‌زده در روده مرد جوان روند تحقیقات پلیسی رنگ دیگری گرفت.
حالا پای پزشکی در میان بود که سال‌ها قبل قیچی جراحی‌اش را در بدن بیمارش جا گذاشته بود. کارآگاهان با آغاز تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده عجیب و شناسایی پزشک بار دیگر تحقیقات خود را از خانواده حمیدرضا کلید زدند. اما آنها به ماموران گفتند: حمیدرضا تنها زندگی می‌کرد و خیلی آدم خودداری بود. می‌دانستیم حدود ٢‌سال پیش یک عمل جراحی کیسه صفرا داشته است اما او در همان زمان چیزی به ما نگفته بود تا زحمتی روی دوش ما نگذارد.
بنا بر این گزارش با دستور بازپرس سپیدنامه پرونده با موضوع قصور پزشکی به دادسرای جرایم پزشکی تهران ارجاع شد. تحقیقات برای کشف زوایای مبهم پرونده و شناسایی پزشک ادامه دارد.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 62
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    443 2
    چه قدر از هم دور شدیم...
    • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      289 6
      اگر پرينت مكالمات بيمار را بگيرندني فهمند با كدام دكتر و بيمارستان در تماس بوده و ببينند به حساب كدوم دكتر و بيمارستان پول ريخته
    • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      علت کمبود درآمد پزشکه بیچاره اینقدر به فکر قسط و بدهی بود که حواسش نبود الکی متهمش نکنید
    • علی A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      36 60
      این مشکلی هست که هر جای دنیا اتفاق می افته.یادمه که یک مستند بود درباره همین مسئله یعنی جا موندن وسایل جراحی و اینکه چه مشکلاتی برای بیماران پیش میاد.
    • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      168 2
      به نظرم بايد بعد از هر عمل بايد بريم عكس بگيريم كه ببينيم چيزي جا گذاشتند يا نه؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      142 1
      قصد شوخي ندارم ولي مطمئنم كه مسئولين اون بيمارستان انقدر پررو خواهند بود كه پول قيچي را از خانواده متوفي طلب خواهند كرد
    • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      81 2
      چون درآمدش کمه یکیو باید به کشتن بده؟ انگار داره در مورده هویج حرف میزنه
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      33 4
      تیم جراحی فقط جراح نیست و افراد دیگری نیز کمک جراح هستند نه برای تماشا بلکه جهت شمردن وسایل و .. بعد عمل .والا چرا جراح عرق بریزد و تمام کاسه کوزه ها رو سرش خورد بشه و بقیه تماشا چیها قصر در برند.
    • ر A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      17 3
      ایران ک بهشت پزشک هاست ... هیچ کس نمیتونه اونارو زندانی کنه چون دادگاهشونم جداست و خود همکاراشون قضاوت میکنند...
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    350 7
    اينطور كه پيش ميره كم كم كپسول اكسيژن هم تو شكم بيمار جا ميذارن
    • فاطمه تبريزي A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      35 3
      پزشك رو پيدا كنن باز هم قسم ميخورم كه تبرعه ميشه مگه جراح دختر اروميه اي كه سر عمل جراحي فرار كرده بود تبرعه نشد زندگي دختره رو هم نابود كرد
    • نادر A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      28 4
      خوب بگردید شاید خود دکتر هم جا مونده باشه. این بنده خدا چی کشیده تو این مدت.حالا ببین لحظه عمل حواس دکتر به چه معامله چرب و چیلی بوده که قیچی تو شکم بیمار جا مونده
  • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    این اتفاق ربطی به پزشک نداره تکنیسین اطاق عمل مسئول کنترل تعداد وسایل ابتدا و انتهای عمل جراحی است و اگر قصوری در این زمینه صورت بگیرد تکنیسین پاسخگوی شرایط خواهد بود.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    245 5
    ای اقا بعد از عمل پای من بیست سانت شلنگ یا همون درن تو پای من موند عین خیاشون نبود وقتی هم با داد وبیداد دوباره پام جراحی کزدن از دکتر تا پرستارا انقدر بامن بد رفتاری کردن که انگار من مقصر بودم .این مشکل تو همه بیمارستانای دولتی هست
    • k A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
      0 0
      دوست عزیز معمولا بعد جراحی درن میذارن. بی اطلاعی شما که اشتباه پزشکی محسوب نمیشه
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    اين پزشكان اين همه هزينه هاي نجومي مي گيرند ولي اين همه بي مسئوليت هستند اگر هم دكتره پيدا بشه مثل هميشه كميسيون پزشكي قضيه را ماستمالي ميكنه و دست قاضي را براي صدور حكم ميبنده
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      41 18
      این اتفاق ناشی از قصور تکنیسین اطاق عمل بوده
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    آدم می مونه چی بگه. واقعا اون دکتره چه جوابی داره به خانواده داغدار این مرد بده
    • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      54 7
      بهت قول میدم دکتره عین خیالشم نیست
  • هموطن A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    ای خدا سطح علمی دانشگاههای ما را کمی بیفزا. ای خدا به این پزشکان محترم کمی وجدان و تعهد ببخش. ای خدا به اساتید محترم بفهمان که به پزشکان زیر دستشان بیاموزند که پس از فراغت از تحصیل مطالعه کتب پزشکی یادشون نره و آخرین کتابی که خوندن آخرین درسی نباشه که پاس کردن.... ای خدا میلیون ها چیز دیگه هم هست باشه برای بعد...... .
    • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      ايخدا به مردم بفهمان كه يك خطا نشانه بي سواد بودن كل جامعه پزشكي نيست
    • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      69 33
      آخه اين حرفا رو از كجا ميگيد؟ شما اصلا ميدونيد كه پزشكان هر ساله نياز به امتيازات آموزش مداوم دارند كه ان هم از طريق شركت در سمينا هاي علمي و غيره به دست مياد؟ آقا خطاي پزشكي بده و واقعا فاجعه آميزه و بايد سعي كرد كمش كرد ولي به خدا همه جاي دنيا هست. اينقدر همه يا هيچ نبينيم چيزي رو
  • مجید RS ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    129 4
    وقتی طنزهای مهران مدیری رو می بینم فکر میکنم طنزه برای خنداندن مردم ولی حقیقتیه در غالب طنز که باید گریه کرد
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    74 17
    اون پرستار اتاق عمل را بگو که بعد از تمام شدن عمل وسایلش را اشتباه شمرده و به پزشک اطلاع نداده که یک قیچی نیست. توی آن همه خون ممکن است وسایل یا گاز جا بماند و یکی از مسئولیت های مسئول اتاق عمل این است که بررسی کند این وسایل را تا جا نماند.جراح مقصر نیست.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      62 5
      تکنسین عزیزم. کار پرستار نیست شمردن گاز و تجهیزات قبل و بعد از عمل.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      56 6
      جراح و تکنسین هر 2 مقصرند
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    45 8
    دیگه پزشکانی که فکر بیمار نباشند همین هست. متاسفانه همش شده ازمون و خطا
  • خوشحال A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    53 7
    ما همیشه فکر میکنیم پزشکان ما انسانهای کهکشانی هستند...اما اینطور نیست ما نباید فراموش کنیم همانطور که در جامعه ما مکانیک وبنا وبفال و معلم وورزشکار و شهردارو وکیل و وزیر خوب و ممتاز کم گیر میاد . خیلی دور از انتظار نیست که پزشک خوب هم کمیاب باشه...
    • ali IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      41 20
      سطح فهم و علم پزشکی مردم ما اونقدر پایینه که نه چیزی میفهمن نه چیزی را میشه بهشون فهموند.اگه کسی یه اطلاع جزیی از علم جراحی داشته باشه میفهمه که اصلا قصور جراح نیست و خطای تکنسینه
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    37 4
    پیدا کردن دکترش که کاری نداره. اکه هنوز پیداش نکردن دلیلش اینه که حتما عمدی در کاره. حتما بیمارستان خصوصی بوده نمی‌خوان صداشو در بیارن
  • قوچعلی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    23 5
    هر دم از این باغ بری میرسد
    • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      3 5
      آقا این شعر رو لوثش کردید دیگه.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    62 15
    سه ماه پیش گاز استریل در شکم خانومم جا موند. اون هم توی بیمارستان خصوصی پ... نتیجه چی بود؟ هیچی پیچوندن همه چیو. دکترا واقعن بی مسئولیت شدن و فقط به دنبال گرفتن زیرمیزی از مریضای بدبخت هستن.
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    37 7
    به جای چالش سطل آب باید چالش قیچی در شکم را اجرا کنند.
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    65 5
    باید سهمیه کنکور را واسه رشته های حساسی مثل پزشکی بردارند همینطوری نیاند بالا
    • amir IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      3 7
      همین الانش برو بدبختی ها و سختی های یه دانشجو پزشکی رو قبل و بعد قبولی دانشگاه ببین بعدا تز بده... ایشالا دیگه هیچ وقت از این اتفاقات بد نیفته خدا رحمتش کنه امیدوارم دنبال قضیه رو محکم بگیرن
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    58 12
    بخشی از تقصیر هم به گردن خود بیمار بوده... 2 سال درد داشته باشی و پیگیری نکنی چیه؟... آخه بابا رادیولوژی عکسی چیزی ... اصلا یه سر میرفتی دکتر ... بهرحال خدارحمتش کنه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    37 1
    من هم دو سال پیش عمل کردم گاز تومحل عمل مونده بود و باور کنید برای رفع عفونت ناشی از آن به اندازه یک کیلو آنتی بیوتیک مصرف کردم... بگذریم از عوارضش....
  • میثم A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    34 5
    من پزشکم ولی متوجه نمیشم چرا این بیمار بخت برگشته رو غرق در خون پیدا کردن والا انسداد روده اینجوری ندیده بودیم؟؟
    • عارف AU ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      0 1
      احتمالا از محل عمل خونریزی کرده
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    19 2
    یه سوالی که واسم پیش اومده اینه که مجرد بودن فرد چقدر مهمه که تو تیتر خبر اومده.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    17 16
    اين نشان از بي مسئوليتي كادر جراحي و همچنين پزشك داره . وقتي پزشك قيچي را استفاده كرده و همانجا گذاشته و بخيه كرده كادر از كجا بفهمه اون تو چي جامونده مگه اينكه بعد از بخيه برن عكس راديولو‍ ژي بگيرند. هردو مقصر و بي مسئوليت بودند. چند سال پيش هم يكي از خانمهاي اقوام ما حين سزارين سوزن در شكمش جاماند و حالا ميگن كنار نخاع رفته و هيچ كاريش نميشه كرد. تا كي اين بي مسئوليتي ها ادامه دارد ؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      12 9
      شما اصلا تا به حال اتاق عمل رفتي؟ مي دوني هر كسي وظيقه اي داره؟ ميدوني شمردن گاز و وسايل به عهده تكنيسين عمله؟ والا تر هر چيزي اظهار نظر مي كنيم
    • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      10 9
      استاد شما در مورد تقسیم وظایف اطاق عمل چیزی هم میدونید؟
    • جراح IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
      19 1
      برادر من شما که آگاهی نداری، اول اطلاعاتت رو کامل کن. وظیفه تکنسین اتاق عملسیرکولرشمارش گاز و وسایل جراحیه،و بعد اینکه ایشون در انتهای کار جراحی شمارش صحیح ابتدا وانتهای عمل رو اعلام کرد شکم بیمار بسته میشه. گاز آغشته به خون بسیاری از مواقع دیده نمیشه و در صورتیکه تکنسین اعلام عدم تطابق کنه، اول جستجو و در صورت پیدانشدن عکس رادیولوژی قبل بستن شکم گرفته میشه.
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    7 8
    پزشک بیمه است و باکی ندارد. باید تمام تیم جراحی را خلع مجوز کنند.
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    15 4
    توی یه بیمارستان در مشهد قیچی 35 سانتی رو توی شکم یکی از اقوام ما چند ماه قبل جا گذاشتن که تا دم مرگ رفت بعد هم عکس رادیولوژی گرفتن و متوجه شده قیچی توی شکم بیماره می خواستن بدون اینکه بفهمه به یه دلیل دیگه ببرنش اتاق عمل که اتفاقی عکس رو میبینه و متوجه میشه و فقط پزشک یه عذر خواهی میکنه و تمام
  • بی نام ES ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    16 7
    یکی از تکنسین های اتاق عمل وظیفه شمارش وسایل را قبل و بعد از پایان جراحی دارد وگرنه وسط اون همه خون احتمال چنین اتفاقی بالاست. ضمن این که پزشک و تکنسین اتاق عمل هم انسان هستند و احتمال خطا دارند. چرا با این بهانه همه چیز را زیر سوال می بریم؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    11 2
    باید عکس رادیولوژی بعد از عمل به عنوان یک قانون اجرا بشه بیمار این همه هزینه میکنه یک عکسم روش.
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    14 0
    مهران مدیری جراحی نکرده؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    8 11
    امان از دست بعضی از پزشکان موقع پول گرفتن سینه سپر میکنند موقعی که کار را باید درست انجام دهند حرفی برای گقتن ندارند انگار نه انگار که انهادر قبال کارشان مسول هستند وقسم خورده
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    11 8
    چرا پزشکا قیچی جا میذارن؟ چطور ممکنه آخه؟ مگه چیز کوچیکیه؟ مگه شکم بیمار میز کار پزشکه یا سینی تجهیزات؟ عجب
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    13 10
    این ازبی فرهنگی ماست که مردم وقتی یک پزشک رامیبینندفکرمی بایک آدم ازما بهترون قدیسه روبروشدند اگرسازمان نظام پزشکی با این ادمهای کاسبکار زیرمیزی بگیربه موقع برخوردمیکرد دیگه هواس پزشکه به کاسبی اونروزش نبود وقیچی راتوداشبوردشکم مریض مادرمرده جانمی گذاشت
  • مهدی A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    8 1
    56 سال پیش ماهی 1بار چنین خبرایی داشتیم. فقط مونده بود خود دکترا تو بدن بیمارا جا بمونن
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    13 1
    با سلام به همه دوستان .این خدا بیامرز حمید رضا داداش برادر کوچیک محمد رضا دادشی که در حادثه آتش سوزی ویلای نوشهر در تاریخ 7 فروردین 93 جونش از دست داد بود. من این خانواده و بهتر از خودشون میشناختم. این خدا بیامرز همیشه از درد معده رنج میبرد.وقتی خبر مرگش و دادن کاملا شکه شدم چون روی پای این آقای بزرگ شدم کاملا مرد آرام و بی صدایی بود. همین اخلاقشم باعث شد که جراحیش و به کسی نگه چو ن دوست نداشت کسی به زحمت بیفته.
    • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      4 0
      روحشان قرین رحمت
  • مهاجر A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    15 5
    دکترا انقدر که به فکر پول هستند همه چیز را از یاد می برند..
  • فهیمه ف ک A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    20 7
    توی فرنگ اگه یکی احتیاج به عمل قلب باز داشته باشه یک ماه تحقیق میکنن که نشه و دکتره سعی میکنه سینه بیمار رو نشکافه ،،،، اما تو شهر ما کرمونشاه یه جراح قلب هست که روزی هفت تا عمل قلب باز انجام میده،، بابا برو قصابی بزن و خودتو راحت کن
  • saman A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    7 7
    دکترهای بی تخصص؟؟؟؟؟؟؟ این همه پول می گیرند.درآمدشون چند برابر متوسط جامعه است.بعد حواس ندارند. نظام پزشکی هم که که مال خودشونه. نظام وظیفه:تقصیر خود مریض بوده و پزشک هیچ وقت هیچ مشکلی نداره. فوقش با اصرار فراوان بر قصور پزشک، دکتر صدتومن جریمه میشه. جان مردم بی ارزشه.............
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    1 0
    اگه کسی مقصر شد......هیچ کس مسئولیت قبول نمیکنه
  • مسوول اتاق عمل IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    5 4
    به عنوان مسوول اتاق عمل و کسی که 15سال اتاق عمل کار کرده میخواستم بگم جراحان با قدرت و ثروتی که دارن تونستند بیشتر مسوولیت جا موندن ابزار و گاز و....داخل بدن بیمار را به عهده کارشناسان اتاق عمل و پرستاران زحمتکش اتاق عمل بیندازند در صورتیکه رهبر تیم جراحی خود جراح میباشد در اکثر موارد اجازه و فرصت شمارش ابزار ، گاز و....به هیچیک از تیم جراحی نمیدنبه امید روزی که دیگه شاهد این حوادث تلخ نباشیم.....
    • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
      0 1
      اقای محترم مسئول اتاق عمل برادر شما ها که مقصر نیستید به نظر من اون دکتری که ابزار در بدن بیمار جا میزاره بای فقط با هفتا گلوله تو مغزش به زندگیش خاتمه بدی تا در عبرتی بشه برابقیه پزشکان تا کاملا حواسشون جمع بشه که چیزی تو بدن بیمار جا نزارن با این پول هنگفتی که میگرین