ایسنا نوشت:

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: همه رسانه‌ها باید به موضوع دفاع مقدس بپردازند و معاونت مطبوعاتی نیز آمادگی لازم را برای یاری رساندن به رسانه‌ها در این زمینه دارد.

حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز در نشست مشترک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران رسانه‌ها در ستاد مرکزی راهیان نور سخن می‌گفت، با بیان اینکه در سال جاری به موضوع دفاع مقدس به عنوان گفتمان نیاز داریم، گفت: اتکاء به سرمایه‌های داخلی برای صیانت از کشور در مقابل تهدیدات بسیار مهم است و در این راستا باید به گفتمان دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود: اگر زمینه تولید محتوا در مقوله دفاع مقدس فراهم شود، می‌توان از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

انتظامی اظهار کرد: در همه رسانه‌ها باید به موضوع دفاع مقدس پرداخت، معاونت مطبوعاتی نیز برای یاری رسانه‌ها در این زمینه آمادگی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه برخی از نشریات به صورت ویژه حمایت می‌شوند، گفت: نشریاتی که با موضوعات قرآن احکام اسلامی شعائر دینی، فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی به جای غربی، مروج همبستگی اقوام، ترویج زبان و ادبیات فارسی و علمی منتشر شوند به صورت ویژه مورد حمایت قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این در صورتی است که 60 درصد محتوای این نشریات راجع به این موضوع باشد.

حسین انتظامی پیش از این نیز درباره‌ی یارانه مطبوعات گفته بود: در زمینه افزایش یارانه‌ها توجه به چند اصل می‎تواند موجب کمک به نشریات شود؛ به این معنا که اگر 60 درصد مطالب هر نشریه‌ای به توجه به قرآن، اصول 24گانه قانون اساسی، فرهنگ ایثار و شهادت، ‌اقتصاد مقاومتی، ‌زبان فارسی به عنوان عنصر هویت بخش و... اختصاص داشته باشد یارانه او سه برابر خواهد شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =