سخنگوی دولت در رابطه با فروش دارایی بانک ها پاسخ داد .

سخنگوی دولت از موظف شدن بانک ها برای فروش دارایی هایشان خبر داد. 

محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری که صبح امروز در یک نشست خبری حاضر شده بود در پاسخ به پرسش خبرگزاری خبرآنلاین در رابطه با فروش دارایی بانک ها گفت:  « ما بانک ها را موظف می کنیم که دارایی های خودشان را قطعا به فروش برسانند. ما پیگیر این موضوع هستیم و تا به نتیجه رسیدن آن قطعا آن را دنبال خواهیم کرد.» 

او افزود: « ما به خوبی می دانیم که بانک ها دارای دارایی های بسیاری هستند و به دلیل داشتن شرکت های بسیار از دادن تسهیلات به فعالان اقتصادی و صنعتی امتناع می کنند. » 

نوبخت همچنین به مقوله رانت اشاره کرد و ادامه داد: « فضای رانتی که بانک ها ایجاد کرده اند سبب ورشکستگی بسیاری از تولیدکنندگان صنعتی شده است. »

این سخنان در حالی از سوی نوبخت عنوان شد که چندی پیش حسن روحانی در همایش رونمایی از بسته دولت برای خروج از رکود به صراحت در رابطه با دارایی بانک ها موضع گرفته بود. 

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 0
    من به دولت روحانی رای داده ام وعرض میکنم که ماازآقای نوبخت اجرای واقعی میخواهیم واینکه حرفهای عملیاتی بزنندوازاقدامات وپروژه های واقعی ودردست اجراصحبت کنندو زمانبندی طرحهاوپروزه هارااعلام واجراکنندوپاسخگوی عملیاتی باشند.درواقع ماحرفهای کلی وآماری برایمان ملموس نیست ماواقیتهارامی ینیم و درباره عملکرد قضاوت میکنیم .ازخبرآنلاین استدعامیکنم نظرم راانعکاس دهند
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 0
    بذار اون کارهایی رو که می خواستی انجام بدی تموم شه بعد کار جدید شروع کن .