مهر نوشت:

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به بیانیه جنبش جیش النصردرباره دستگیری عوامل کشته شدن عبدالرئوف ریگی و شهادت یک ایرانی گفت: ادعای جیش النصر واقعیت ندارد بلکه عامل کشته شدن عبد الرئوف ریگی اختلافات درون گروهی است که گروهک جیش النصر با گروهک های دیگر دارد و همین منجر به کشته شدن این فرد شده است.

حسین‌علی امیری سخنگوی وزارت کشور درباره بیانیه جنبش جیش النصر مبنی بر دستگیری عوامل کشته شدن عبدالرئوف ریگی و شهادت یک فرد ایرانی گفت: ادعای جیش النصر واقعیت ندارد بلکه عامل کشته شدن عبد الرئوف ریگی اختلافات درون گروهی است که گروهک جیش النصر با گروهک های دیگر دارد و همین منجر به کشته شدن این فرد شده است. دو گروهک با هم اختلاف پیدا کرده و در درگیری به سمت یکدیگر تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن عده ای از جمله ریگی شد.

او همچنین درباره آخرین وضعیت دانایی فر مرزبان ربوده شده ایرانی گفت: ما تا زمانی که به دلایل متقن و قوی مبنی بر شهادت مرزبان نرسیم نمی توانیم شهادتش را تایید کنیم. ما هنوز امیدوار هستیم دولت پاکستان همکاری کند و سرنوشت دانایی فر مشخص شود.

سخنگوی وزرات کشور درباره زمان اعلام مجوز تشکیلات ندای ایرانیان که به تازگی اعلام موجودیت کرده است،گفت: تاسیس حزب یک فرایند قانونی دارد ،مدارک و اساس نامه از سوی تشکیلات ندا ارائه شده، از دستگاه های نظارتی یک سری استعلامات انجام می‌شود و در کمیسیون اساس نامه اش بررسی می‌شود. اکنون هیات موسس معرفی شده و مشغول انجام روال اداری آن هستیم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =