مدافع تراکتورسازان معتقد است دیدار مقابل پرسپولیس در این هفته می تواند شخصیت جدیدی از این تیم بسازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد ایرانپوریان مدافع راست تراکتورسازی تبریز به تاکتیک های رسول خطیبی برای شکست دادن پرسپولیس اعتقاد دارد. او می گوید: "ما تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده ایم چون با تیمی جدید وارد لیگ شدیم اما توانستیم چند نتیجه بسیار خوب و امیدوار کننده به دست بیاوریم."
ایرانپوریان اضافه کرد: "البته این پایان کار ما نیست و باید سعی کنیم در جمع صدرنشینان بمانیم. البته هیچ کدام از بازیکنان تراکتورسازی به قهرمانی فکر نمی کنند چون فکر کردن به قهرمانی جدا از اینکه تمرکزمان را بهم می ریزد، باعث سردرگمی هم می شودو باید از این مساله دوری کنیم."
ایرانپوریان اضافه کرد: "بازی با تیم های بزرگ این خاصیت را دارد که شخصیت تیمی مان را تکمیل کند. مثلا همین بازی جمعه مقابل پرسپولیس می تواند شخصیت جدیدی به تراکتورسازی بدهد و در صورتی که برنده از زمین خارج شویم، ما را در بین صدرنشینان نگه می دارد. همچنین مردم بیشتر با تیم جدید تراکتورسازی آشنا می شوند و متوجه خواهند شد چه تلاش هایی برای ساختن این تیم در گذشته بوده است.
او در نهایت از هواداران تیمش خواست فقط به تشویق تراکتورسازی بپردازند و ادامه داد: "هواداران ما به قدری فهیم و بافرهنگ هستند که نیازی نیست ما به آنها توصیه ای کنیم اما فقط از تماشاگران مان می خواهم تنها تراکتور را مورد تشویق و حمایت قرار دهند و کاری به کار تیم حریف نداشته باشند. امیدوارم بتوانیم با دست پر از این بازی خارج شده و 3امتیاز را به چنگ بیاوریم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =