اختلاف نظر میان تصمیم گیران اصلی فوتبال ایران رسانه ای شد.

آریا صالحی/ مصاحبه های اخیر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نشان می دهد که در بخش مدیریت فدراسیون اختلاف نظرهایی وجود دارد. روز گذشته بود که شهاب الدین عزیزی خادم اعلام کرد وحید هاشمیان، مجید صالح، حسین فرکی، رحمان رضایی و یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه‌های دستیاری کارلوس کروش پیشنهاد شده اند. جدا از این موضوع که هر کدام از این نفرات یک مشکل خاص برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی دارند، اطلاعیه فدراسیون فوتبال هم در این مورد جلب توجه می کرد.
این اطلاعیه که امروز (چهارشنبه) صادر شده، عزیزی خادم را نشانه رفته و اظهارات او را زیر سوال برده است. عزیزی خادم گفته بود که این نفرات جهت دستیاری کروش پیشنهاد شده اند اما حالا فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای، اظهارات عزیزی خادم را گمانه زنی های او دانسته است. در متن این اطلاعیه نوشته شده: «در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که روز اول شهریور ماه سال جاری برگزار شد، برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادند تا نام تعدادی از مربیان واجد شرایط برای مربیگری در تیم ملی به صورت محرمانه از سوی این هیئت رئیسه به کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال پیشنهاد شود تا پس از بررسی این کمیته و مذاکره با نفرات انتخاب شده، بهترین گزینه‌ها را با توجه به فاکتورهای مختلف مد نظر فدراسیون، به سرمربی تیم ملی پیشنهاد شود. لذا فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام می‌دارد که نفرات معرفی شده تنها به عنوان گزینه انتخابی برخی از اعضای هیئت رئیسه بوده و تا زمان ارائه نامه از سوی همه اعضا و آن هم به صورت محرمانه و معرفی ایشان به کمیته فنی و توسعه، اعلام این اسامی از سوی برخی اعضای هیئت رئیسه تنها جنبه گمانه زنی دارد.»
این اطلاعیه در شرایطی صحت اظهارات عزیزی خادم را زیر سوال برده که این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با چند نفر از اعضای هیات رئیسه و یکی دو نفر از اعضای بلندپایه فدراسیون فوتبال اختلاف نظر شدیدی دارد. اتفاقا مدیریت سایت فدراسیون فوتبال که منتشر کننده این اطلاعیه بوده، برعهده همان نفراتی است که با عزیزی خادم اختلاف نظر دارند. انتشار این اطلاعیه هم نشان دهنده عمق اختلاف نظر مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال است که از ماجرای یک مکالمه پشت درهای بسته، به انتشار اطلاعیه روی سایت رسمی فدراسیون رسیده اند تا به همه بگویند چه اختلاف نظرهایی در فدراسیون وجود دارد.

جدا از اختلاف نظرهای موجود در فدراسیون فوتبال، موضوع این است که مسئولان فدراسیون و تیم ملی اصلا صحبتی هم با گزینه های مطرح شده نداشته اند. نفراتی چون حسین فرکی و وحید هاشمیان از اعلام نام خود به عنوان گزینه دستیاری کارلوس کروش بی اطلاع بوده اند و گفته اند که هیچ مذاکره ای با فدراسیون فوتبال در این رابطه نداشته اند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    11 1
    هیت ریس سیخی چند.شما ها باید ببینید اقای وزیر چه پیشنهادی دارن.ایشون فقط علمی هستند، وعلمی فکر مکنند
  • ذکایی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    16 2
    اقای فرکی شما دستیار برانکو بوده اید .بدانید که کیروش چندین سطح از برانکو بالاتر است.یاد گرفتن در محضر استاد عار نیست و افت هم ندارد.باید نگرشهایمان عوض شود .اساتید پزشکی یک دوره 3 ماهه به امریکا و اروپا میروند کلی تواضع به استاد خارجی میکنند.ولی در اینجا همه ادعای خدایی دارند استغفرالله
  • ali IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 0
    و البته مدیران هم اسیر اختلاف دریافتی حقوقشان هستند
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 0
    چه شیر تو شیریه فدراسیون فوتبال ایران با این فدراسیون اگه ارزژانتینو برده بودیم شاید تاریخ بشریتو دوباره مینوشتن