بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت:« بازی مقابل پرسپولیس را فراموش کرده ایم ولی امیدوارم با پیروزی مقابل راه آهن نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.»

امیر حسین جعفری:لوسیانو ادینهو، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبر آنلاین در خصوص دیدار تیمشان مقابل پرسپولیس، گفت:« بازی خوبی بود. از موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده کردیم. نیمه دوم با صحبت های خطیبی در رختکن،بهتر از نیمه اول بازی کردیم. تمام بازیکنان تیم تلاش کردند تا این پیروزی به دست بیاید. خوشحالم که توانستم با کمک سایر بازیکنان تیم، یک گل دیگر برای تراکتورسازی بزنم.»

ادینهو این را گفت و ادامه داد:«درست است که در صدر جدول گلزنان هستم ولی برای من موقعیت تیم بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.امیدوارم با گل هایی که می زنم، تراکتور سازی موفق شود و بتوانیم به هدف هایمان دست برسیم.»

مهاجم تراکتور سازان درباره حضور هواداران این تیم در استادیوم آزادی گفت:«از هودارانمان تشکر می کنم که با حضورشان در استادیوم ما را حمایت کردند.واقعا حمایت آنها تاثیر زیادی در نتیجه تیممان داشتند. خوشحالم که توانستیم با کسب 3 امتیاز شیرین، جواب محبت های آنها را بدهیم.»

ادینهو درباره دیدار پیش روی تیمشان مقابل راه آهن هم حرف زد و گفت:« راه آهن تیم خوبی است ولی ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا دوباره به پیروزی برسیم. راه آهن نفرات قدرتمندی را در اختیار دارد. امیدوارم روند کسب 3 امتیاز های پی در پی ادامه داشته باشد.خطیبی و کادر فنی تلاش می کنند تا این تیم را به خوبی آنالیز کنند تا با شناخت کامل آنها به میدان برویم.»

گلزن تراکتورسازان در پایان گفت:«امیدوارم نتایج دیدار های گذشته را دوباره تکرار کنیم. پیروزی مان را مقابل پرسپولیس فراموش می کنیم،این بازی به پایان رسیده و باید به فکر دیدار های پیش رو باشیم تا عملکرد خوبمان را ادامه بدهیم.از هواداران درخواست می کنم، روز جمعه به استادیوم بیایند تا از تیم حمایت کنند. با حمایت آنها قدرت زیادی خواهیم داشت.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =