ایسنا نوشت:

صادق خرازی با بیان اینکه برای تاسیس تشکل ندا با آقای خاتمی مشورت کرده‌ایم و اساس وی با هر تشکلی موافقند گفت: ندا هم مربوط به نسل اول اصلاح‌طلبان و هم مربوط به نسل دوم اصلاح‌طلبان است.

صادق خرازی از فعالان اصلاح‌طلب عصر امروز پنجشنبه در حاشیه ختم همشیره محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم در جمع خبرنگاران در خصوص تشکل ندا و آینده این تشکل گفت: انشاءالله خبرهای مربوط به ندا به‌زودی منتشر می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند تشکل ندا مربوط به نسل دوم اصلاح‌طلبان است و آیا این تحلیل درست است؟ گفت: خیر، ندا هم مربوط به نسل اول و هم مربوط به نسل دوم اصلاح‌طلبان است؛ مگر می‌شود نسل دوم از نسل اول مجزا باشد.

خرازی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تاسیس ندا موجب اختلاف بین اصلاح‌طلبان شده است، گفت: خیر، اینگونه نیست، اصلاح‌طلب‌ها 50 تشکل دارند و ندا هم پنجاه و یکمین تشکل است.

خبرنگاری از خرازی پرسید اعضای تشکل ندا اکثرا جوان هستند و بهتر بود بعدها و پس از پخته شدن دست به تاسیس یک حزب بزنند که او در پاسخ گفت: خیر، چه کسی گفته جوان هستند؟ جوان‌ها الان پیر شده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای تاسیس تشکل ندا با رهبر انقلاب مشورت شده است یا خیر گفت: خیر، مشورتی با ایشان انجام ندادیم البته این به معنای آن نیست که ما قانون، انقلاب، نظام و رهبری را قبول نداریم؛ ما در چارچوب نظام حرکت می‌کنیم.

خرازی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر آقای خاتمی درباره تشکل ندا چیست، گفت: ما برای ندا حتما با آقای خاتمی مشورت کرده‌ایم و آقای خاتمی با هر تشکلی موافق هستند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • domin A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    12 92
    نداهم بخاطراون دختری که توجریان فتنه کشته شدحتماگذاشتیددیگه.یه روزبایدپیش خداپاسخگوباشید
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    26 11
    جناب خرازی اصلا مشهوده که قصد شما خیره و اصلا به خاطر منافع شخصیتون نیست که میخواین به زور یه تشکیلات اصلاحطلب راه بندازین خودت که میگی 50 تا تشکل هست خوب اگه قصدت خدمته برو تو یکیش عضو شو
    • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
      15 4
      خوب شايد ايشون احزاب موجود را نماينده نظرات خودش نمي دونه. عضويت حزب هم زوريه ؟
  • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    1 4
    ما نوع پاستوریزه شده و استریل شده اصلاح طلبی نمیخواهیم، قصد شما این است و این با مبانی اصلاح طلبی در تضاد است
  • رضا A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    7 0
    پس اینقدرجوان جوان میکنن واسه چیه،اجازه تأسیس یک حزبم به جوانان حامی خودشون نمیدن