سرپرست دانشگاه فرهنگیان در جلسه ی انعقاد تفاهم نامه با سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش، تاسیس مجتمع های آموزشی وابسته به دانشگاه فرهنگیان و ورود این دانشگاه به آموزش معلمان مدارس غیر دولتی را از جمله بندهای مهم این تفاهم نامه دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از دانشگاه فرهنگیان، دکترمهر محمدی اظهارکرد: ارائه ی دوره های آموزشی و صدور گواهی نامه صلاحیت حرفه ای برای معلمان، از جمله خدمات دانشگاه فرهنگیان در راستای این تفاهم نامه است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، از تشکیل کمیته ی پیگیری مصوبات این تفاهم نامه به ریاست احمدی، مشاور آموزشی وی، به نمایندگی از دانشگاه فرهنگیان و عباسپور، به نمایندگی از سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش، خبر داد و تاکید کرد: شیوه های مختلف عملیاتی شدن مطلوب مصوبات تفاهم نامه، مورد بررسی و اجراء قرار گیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش، با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان، اظهار امیدواری کرد: با استفاده از تمام ظرفیت ها در این تفاهم نامه، روش جدید تربیت معلم در ساختار بخش غیر دولتی شکل گیرد.

مرضیه گرد، از تشکیل مدارس غیر دولتی وابسته به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: با بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات کل آموزش و پرورش، مدارس غیر دولتی الگو و ممتاز با مدیریت دانشگاه فرهنگیان تشکیل خواهد شد.

وی، ارائه گواهی نامه صلاحیت حرفه ای معلمان مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی توسط دانشگاه فرهنگیان را گامی یزرگ برای وزارت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: آموزش های پودمانی در سبکی جدید و آموزش های منجر به مدرک، از دیگر مصوبات تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان می باشد.

زینی وند، مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وتوسعه مشارکت های نیز با اشاره به تدوین بسته ی حمایتی از توسعه کمی و کیفی مدارس غیر دولتی، آموزش تمام معلمان این مدارس توسط دانشگاه فرهنگیان را از جمله اهداف پیش بینی شده در انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان دانست

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 1
    از وقتی این آقا و تیمشون اومدن دانشگاه فرهنگیان رو نابود کردن بدلیل نا اشنایی با محیط خاص این دانشگاه
  • بهنام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    تورو خدا زحمتتون نشه همون معلم های دولتی رو آموزش دادین بسه
  • بی نام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    7 0
    شما فعلا به فكر كوچك سازي دانشگاهحذف مراكز اموزش عالي و دانشكده ها نباشيد تا بعد...
  • بی نام IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    3 3
    این معلم های همیشه معترض به حقوق ، کم میگیرند.میخوان یک سفره دیگه هم باز بشه. مگه کدوم معلم ها تو مدارس غیر دولتی درس میدند بیشترشون بازنشسته ها جون دارند که به وقتش کار نکردند که واقعا باز نشسته بشن. با تشکر
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    8 3
    ای کاش بجای یه این جور تفاهم نامه ها یه کمی به فکر افزایش امکانات و خدمات دانشگاه فرهنگیان بود این دانشگاه مثل یه پادگان نطامی هستش که فقط باید گوش به فرمان باشی
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    8 0
    به سلامت روانی معلمان, چه معلمان دولتی و چه غیر دولتی, بیشتر توجه کنید.