ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در روزهای پایانی تعطیلات تابستان با صدور اطلاعیه ای بر حفظ و آمادگی ستادهای اجرائی خدمات سفر استانها و همچنین برنامه‌­ریزی هدفمند برای انتخاب مقاصد سفر با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمائی و رانندگی از سوی مسافران و گردشگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:

1- تمامی سازمانها و نهادهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران و ستادهای اجرائی خدمات سفر استانها ضمن آماده باش کامل در هفته آخر شهریور ماه، برنامه‌­ریزی لازم برای ساماندهی خدمات سفر را معمول دارند.

2- ادارات کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استانها نسبت به آماده سازی موزه ها، کاخ‌موزه­‌ها سایت موزه‌­ها و باغ‌‌موزه‌­های تحت پوشش به جهت افزایش ساعات کار و تعداد راهنمایان اقدام لازم معمول دارند.

3- ستادهای اجرائی خدمات سفر استان­ها اقدام لازم در جهت راهنمائی مسافران گردشگران ازطریق برپائی کیوسک و چادرهای اطلاع رسانی و همچنین با انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرها، مبادی ورودی و مراکز مورد تردد مسافران گردشگران اقدام کنند.

4- سازمانها و دستگاه‌های نظارتی عضو ستادهای اجرائی خدمات سفر استان‌ها نسبت به تشدید نظارتها و بازرسی­ها با هدف کنترل نرخ، کمیت و کیفیت خدمات قابل عرضه به مسافران و گردشگران اقدام کنند.

5- هموطنان عزیز ضمن برنامه‌­ریزی هدفمند برای انتخاب مقاصد سفر و با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمائی و رانندگی، لازم است شماره تلفن‌ ­سامانه‌های اطلاعات راه‌ها، هواشناسی و اطلاعات سفر و گردشگری را به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی ویا شکایتی با سامانه ملی 09669 تماس بگیرند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =