ایرنا نوشت:

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان، شبکه های اجتماعی را عرصه های پرخیر و برکت توصیف کرد و گفت: نمی توان ظرفیت و تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی را نادیده گرفت.

دکتر «محمود گلزاری» روز شنبه در نشست خبری با موضوع ارائه عملکرد یکساله معاونت ساماندهی امور جوانان گفت: مسدود کردن شبکه های اجتماعی نمی تواند ادامه دار باشد.

او با اشاره به عملکرد شبکه های اجتماعی در زمان تهاجم اسراییل به غزه گفت: این شبکه ها به خوبی توانستند تاثیرات این جنگ نامتقارن را به جهانیان نشان دهند.

گلزاری در تشریخ عملکرد یکساله معاونت ساماندهی امور جوانان نیز گفت: طی 9 ماه فعالیت در وزارت ورزش وجوانان، برنامه های گسترده ای انجام شده است.

او با بیان اینکه در دولت گذشته تعداد سمن های مربوط به حوزه جوانان به یک بیستم کاهش یافت، ادامه داد: در حالیکه تعداد این سمن ها پیش از دولت دهم 4297 بود که با بی مهری های دولت گذشته این تعداد به 198 سمن رسید.

گلزاری، نگاه امنیتی دولت گذشته به سمن ها را دلیل کاهش سازمان های مردم نهاد اعلام کرد. او برنامه دولت یازدهم درخصوص سمن ها را علاوه بر مشارکت آنان، توانمندسازی جوانان اعلام کرد.

گلزاری همچنین از توافق میان معاونت جوانان وزارت ورزش و سازمان نظام روانشناسی خبر داد و گفت: طی این 9 ماه با توافقاتی که انجام شده، قرار است مراکز مشاوره پیش از ازدواج با همکاری این دو سازمان در سراسر کشور شکل بگیرد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =