+ A - یکشنبه 27 دی 1388 - 16:56:00 چاپ
امتیاز به مطلب 2 نفر

خداحافظی ایرانی‌ها با پژو 206

اقتصاد > صنعت - تولید تیپ 2 پژو 206 متوقف شد.

پژو 206 تیپ 2 معمولی از خط تولید ایران خودرو خداحافظی کرد.

پس از توافقی که پلیس و خودروسازان برای نصب ترمز ABS انجام دادند پژو 206 تیپ 2 معمولی دیگر  تولید نمی شود و مدل ABSدار این خودرو جایگزین مدل معمولی آن خواهد شد.

یکی از مدیران ایران خودرو با تایید این موضوع به خبر آنلاین گفته که خودرو 206 تیپ 2 معمولی دیگر تولید نمی شود و شرکت فقط در حال تلاش برای پاسخگویی به مشتریان قبلی و تعهدات قبلی خود است.

این منبع آگاه اعلام کرده که با توجه به الزام نیروی انتظامی مبنی بر ABS دار کردن خودروهای داخلی، ایران خودرو مدل ABS دار را در برنامه تولید خویش قرار داده و حتی ثبت نام فروش فوری آن نیز بسته شده است.

با نصب این ترمز بر روی پژو 206 تیپ 2 که پر مخاطب  ترین مدل مورد درخواست مشتریان 206 است حدود 600 هزار تومان به قیمت خودرو افزوده می شود.

بنابراین قیمت این خودرو در بازار با نصب ترمزABS  به رقمی معادل 14 میلیون و 500 تا 600 هزار تومان خواهد رسید.

هم اکنون این خودرو با قیمتی معادل 14 میلیون و50 تا 150 هزار تومان خرید و فروش می شود که پیش بینی می شود با توجه به نصب ABS روی آن قیمت کارخانه ای آن نیز افزایش یابد.

از طرفی با توجه به استقبال از فروش فوری و اقساطی 206 تیپ 2 با ABS‌ و تکمیل ظرفیت فروش اقساطی 30 روزه آن، ایران خودرو اقدام به ثبت نام فروش اقساطی این خودرو به صورت 45 روزه کرده که انتظار می رود با توجه به استقبال مشتریان ظرفیت آن به زودی تکمیل خواهد شود.

کلید واژه ها: ایران خودرو - خودرو -
نظرات 16
  • ج.خ یکشنبه 27 دی 1388 - 17:35:35
    19 1 پاسخ به این نظر
    واقعا آدم دلش به حال خودش و هموطنش ميسوزه كه بايد اين ها را با چه قيمتي بخره! الان ماشينهاي مدل 2010 اومده تو بازار كشورها و مدلهاي 2 يا 3 سال قبل بهترين برندهاي دنيا رو ميشه با همين قيمتها خريد و واقعا از ماشين و رانندگي لذت برد!
  • بدون نام چهارشنبه 28 بهمن 1388 - 02:54:45
    5 4 پاسخ به این نظر
    اینا رو ول کن دوست عزیز ABS و بچسسسسسسسب دیگه اوج تکنولوژی در خودرو سازی داره همون رو له میکنه
  • بدون نام پنجشنبه 9 اردیبهشت 1389 - 17:58:31
    8 5 پاسخ به این نظر
    بهتره آدم به جای پول دادن بابت این لگن های تولید داخل، فرهنگ پس انداز و صرفه جویی و سرمایه گذاری سود ده رو یاد بگیره.
  • منم جمعه 26 شهریور 1389 - 12:30:02
    16 2 پاسخ به این نظر
    ما ایرانیها همیشه عقب مانده بودیم و هستیم .چون 206 که تازه دارن abs میزارن مال قرن بوق ولی ما کیف کردیم که پیشرفته شده.من به عنوان ایرانی واقعا متاسفم .
  • علیرضا جمعه 2 مهر 1389 - 13:13:21
    25 1 پاسخ به این نظر
    قیمت پرادو در دوبی=17میلیون تومان امادر ایران =80 میلیون تومان خودتان قضاوت کنید..............
  • حمید شنبه 10 مهر 1389 - 15:58:54
    15 1 پاسخ به این نظر
    هر کسی عقلش میرسه به جای اینکه 15 میلیون پول این ماشین مضخرف با استهلاک بالا را بده یه ماشین وارداتی چند سال کارکرد بگیره که به غیر از ای بی اس امکانات دیگه ای هم داشته باشه . و رانندگی بیخطری را تجربه کنه .در ضمن این ماشین خیر سرشون اسمش هست خودرو ایرانی ولی قیمتش اثلا ایرانی نیست چون یک کارمند که ماهیانه 375 هزارتومان حقوق میگیره چند سال نخوردی بکشه تا بتونه این ماشینو بخره .برید فکری به حال خودمون بکنیم با این همه بد بختی .
  • پیمان چهارشنبه 5 آبان 1389 - 21:36:58
    9 2 پاسخ به این نظر
    اگر آقایون به فکر ملت و راحتی ایران و ایرانی بودن وضع و روز ما این نبود ! در کشور عربستان مردم کمتر از ماشین های کره ای و زاپنی مدل بالا سوار نمیشن ...ماشین ساختن 100 کیلومتر 13 لیتر می سوزنه
  • بدون نام سه شنبه 18 آبان 1389 - 16:55:52
    12 2 پاسخ به این نظر
    واقعا ما ایرانی ها لیاقت سوار شدن تو یه ماشین خوب هم نباید داشته باشیم.با همین پول تو کشورهای عربی میشه بهترین ماشینو سوار شد
  • م.ح پنجشنبه 7 بهمن 1389 - 13:54:03
    2 3 پاسخ به این نظر
    خوبه بابا ماشینا به این خوبی دلت میاد فوق فوقش 30 سال عقبیم فدای سرت
  • بدون نام دوشنبه 22 فروردین 1390 - 18:42:07
    4 7 پاسخ به این نظر
    پرايد بدبخت رافروختم به خاطر بنزين بجاش 206 تيپ 3 خريدم با موتور جديد بام صرف 100كيلومتر 11ليتر !!!! دارم خيلي حال مي كنم
  • ایلیا چهارشنبه 31 فروردین 1390 - 09:37:55
    6 3 پاسخ به این نظر
    حیف از 206معمولی چون به نظر من تنها خودروی قابل اطمینان و باصرفه از نظر قطعات و کیفیت تولید داخل بود
  • بدون نام جمعه 23 اردیبهشت 1390 - 21:22:49
    5 6 پاسخ به این نظر
    عجب خداحافظی غمناكی! با اين تيتری كه برای اين خبر زدن فكر كردم قرارده ديكه 206 نسازن! نگو قرارده بازم بسازن! و حالا حالا هم می سازن، فقط يه بيل بيلينگ بهش اضافه می كنن. البته من با اين عقايد منفی در مورد 206 مخالفم و هرچند كه خودروی به روزی نيست اما ماشين خيلی خوش ساختیه و از خيلی نمونه های امروزی ژاپنی و كره ای سر تره.
  • بختیار شنبه 18 تیر 1390 - 19:57:28
    11 1 پاسخ به این نظر
    تو ایران باید واقع بین باشیم و شرایط واردات خودرو تو ایران را بپذیریم،به نظرم اصلاً اصلاً به این قیمت نمی ارزه ولی خدایش نسبت به بقیه تولیدات ایران خودرو خیلی بهتره
  • بدون نام پنجشنبه 23 تیر 1390 - 16:20:13
    6 6 پاسخ به این نظر
    واقعا که ؟ خود مسئولین جرات نداران این ماشین های مزخرف ایرانخودرو را سوار شن بس که خودشون می دونن آشغاله
  • بدون نام جمعه 31 تیر 1390 - 02:02:15
    8 1 پاسخ به این نظر
    به نظر من 206 توی ماشینای مونتاژ ایران از همشون سره ولی انصافا زمین تا آسمون با تبلیغاتش فرق داره.خود من 206 تیپ5 دارم ماشینی که توی کاتالوگش نوشته6/6 لیتر در 100kmزلی الان 10 لیتر در 100kmمیسوزونه!!!
  • نيما یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 08:36:09
    0 0 پاسخ به این نظر
    آيا در حال حاظر ٢٠٦ ثبت نامي ١ماه داريم؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.