فوتبال ایران نوشت:

امير قلعه نويي سرمربي استقلال از مصاحبه هاي اخير حسن روشن ناراحت است و امروز هم در مصاحبه اش گفته كه روشن بايد ادبيات و گفتمان و رفتارش را درست كند.
روشن در واكنش به حرف هاي سرمربي استقلال مي گويد: همين مانده بود كه قلعه نويي در مورد رفتار و گفتار من نظر بدهد.اگر لقمان چنين چيزي را مي گفت قضيه فرق داشت ولي ببينيد كار به كجا رسيده كه قلعه نويي در مورد رفتار من حرف مي زند.او كه خودش حرف زدن بلد نيست حالا از من ايران مي گيرد؟واقعا خنده دار است.
او در پاسخ به اين سوال كه مشكل شما با قلعه نويي چيست تاكيد مي كند: من بارها گفته ام كه با شخص او مشكلي ندارم و اگر هم انتقادي از استقلال كردم،حرف خودم و حرف مردم بود.من زماني كه استقلال با 18 امتياز در صدر جدول قرار داشت گفتم كه اين تيم مشكل دارد،نه حالا كه 3 باخت پياپي آورده است.در ضمن مشكل من با اطرافيان قلعه نويي و گروه هايي است كه او تشكيل داده نه خودش.
بازيكن اسبق استقلال در قسمت ديگري از حرف هايشمي گويد: در اين سال ها بسياري از بازيكنان،از تيم هاي پايه بگيريد تا تيم بزرگسالان،براي بازي كردن پول دادند و حتي جواد نكونام هم به يك سري اتفاقات اشاره كرد.حتي خيلي ها با من صحبت كردند و گفتند زندگي مان را فروختيم و براي بازي كردن در استقلال خرج كرديم ولي به هدفمان نرسيديم.قلعه نويي كه خودش كاري انجام نمي دهد بلكاه عوامل او در اين مسائل نقش دارند.
روشن كه گفته بود عيار قلعه نويي امسال مشخص مي شود در مورد استدلال هاي خودش بابت اين موضوع مي گويد: من باز هم مي گويم كه قلعه نويي در اين فوتبال بهترين است و كارش را بلد است.اتفاقا تيم امسال هم خوب است و جوان تر شده ولي فراموش نكنيد قلعه نويي موفقيت هايش را در تيم هاي پر ستاره و پولدار به دست آورد.سال گذشته هم ديديد كه استقلال پنجم شد.بهتر است كمي صبر كنيم و چند ماه بعد مشخص مي شود كه من اشتباه مي كنم يا خير.
او در خصوص صحبت هاي نظري جويباري كه گفته روشن در حدي نيست كه در مورد قلعه نويي حرف بزند مي گويد:خاك بر سر من كه جويباري در مورد حرف مي زند.شخصيت او طوري است كه اصلا به خودم اجازه نمي دهم در موردش يك كلمه حرف بزنم.جويباري به درد همان كارهاي مي خورد كه قبل از ورود به تهران انجام مي داد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =