نماینده کشوری برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد، از مصطفی اسداللهی و پرویز براتی در مبارزه با گرسنگی و حمایت از برنامه جهانی غذا تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم گرامی‌داشت مصطفی اسداللهی، پیشکسوت هنر گرافیک و پرویز براتی، روزنامه‌نگار و دبیر  سرویس هنر روزنامه شرق از سوی «برنامه جهانی غذا» ی سازمان ملل در تهران برگزار شد.

این  مراسم با حضور نگار گرامی، نماینده برنامه جهانی غذا در ایران ، دارا دربندی سرپرست واحد اطلاع‌رسانی این سازمان و شکوفه ملک کیانی مشاور هنری برنامه جهانی غذا  در ساختمان برنامه جهانی غذا در تهران برگزار شد.

نگار گرامی در ابتدای مراسم با تاکید بر ضرورت حضور حامیان قدرتمند در کنار این سازمان جهانی گفت: ما افتخار می‌کنیم که روزنامه ها و رسانه های ایران  همواره در کنار ما و با ما بوده‌اند.

پرویز براتی، روزنامه‌نگار  حوزه هنر هم در ادامه گفت: «گرسنگي» ،نسل کشی خاموش است .  رنج ساليان دراز زندگي آدم  بر کره خاکي است . خیلی  خوشحالم که اهالی رسانه در ایران همواره در صف مقدم مبارزه با این پدیده بوده اند .

پرویز براتی

مصطفی اسدالهی هم با تحسین و تکریم از چنین فعالیت‌های از فعالان برنامه جهانی غذا در ایران تشکر کرد. در پایان مراسم نگار گرامی با اهدای لوح از جانب سازمان ملل از مصطفی اسدالهی و پرویز براتی تقدیر کرد.

این مراسم روز دوشنبه ۷ مهرماه در ساختمان برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =