۰ نفر
۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

تسنیم نوشت:

چند وقتی هست که فروش خدمات و لوازم جانبی فیلم‌های سینمایی به صنعتی بسیار پر سود تبدیل شده است. این موضوع سازندگان «سر آشپز» را هم به فکر افتتاح رستوران انداخته است.

جان فاواریو، کارگردان و بازیگر نقش اول فیلم «سر آشپز» قصد دارد با کمک سر آشپز فیلمش رستورانی در نیویورک افتتاح کند و در آن ساندویچ‌های مشهور درون فیلمش را سرو کند. او در مورد تصمیمش به خبرگزاری‌ها گفته قصدش این است که مخاطبین بتوانند با فیلمش زندگی و ارتباط بیشتری با آن بر قرار کنند. فیلم «سر آشپز» یکی از فیلم‌های تحسین‌شده نیمه اول سال ۲۰۱۴ بود که مورد پسند منتقدان و مخاطبان هم قرار گرفت. جالب است بدانید که در زمان اکران فیلم ایتن اندرتون منتقد آمریکایی به مخاطبینی که می‌خواهند فیلم را در سینما ببینند توصیه کرده بود که ساخته جدید فاواریو را با شکم خالی نبینند، چون حسابی گرسنه می‌شوند.

البته این اولین بار نیست که کارگردان «مرد آهنی» سراغ رستوران‌داری رفته. او هم اکنون یک رستوران به نام «کانتر برگر» هم دارد. در رستوران جدید وی، روی چوی، آشپزی که غذاهای فیلم را می‌پخت، نفر اول آشپزخانه خواهد بود. قرار است در این رستوران ساندویچ‌های معروف کوبان به علاقه مندان فیلم داده شود.

فیلم «سرآشپز» به کارگردانی جان فاواریو و با بازی چهره هایی چون خودش، رابرت داونی جونیور و سوفیا ورگارا و داستین هافمن ساخته شده که در تابستانی که گذشت در سینماهای آمریکای شمالی اکران شد. این فیلم از فردا در شبکه نمایش خانگی کشور آمریکا هم پخش خواهد شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =