درخشان: فقط برای کسب برد به اصفهان می رویم اما / ابزارمان را با سپاهان مقایسه نکنید

سرمربی پرسپولیس امیدهای زیادی برای کسب پیروزی در اصفهان دارد اما در کنار این امید، نگرانی هایی هم در حرف هایش دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان در آستانه مهم ترین آزمون خود روی نیمکت پرسپولیس است. انصافا سه بازی گذشته سرخپوشان آن قدر سنگین نبود که بتوانیم با توجه به آن، عملکرد درخشان را بسنجیم اما حالا بهترین موقعیت به وجود آمده تا درخشان خودش را روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی ثابت کند. او در این مورد به ما گفت: اوضاع و احوال تیم بسیار خوب است. من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از بازیکنانم تشکر کنم. آنها شجاعانه تیم را همراهی کردند و خودشان به تیم، آرامش دادند. اگر ما در سه بازی موفق به کسب 7 امتیاز شدیم، فقط به خاطر حرفه ای گری بازیکنان و البته حمایت هواداران بود. 

درخشان گفت: البته این منطقی نیست که بگوییم عملکرد یک مربی با 3 یا 4 بازی مشخص می شود. عیارمان باید حداقل یک نیم فصل باشد. باید به یک مربی به اندازه کافی زمان بدهیم تا تفکراتش را به طور کامل به تیم القا کند. باید در فوتبال ما این تفکر جا بیفتد که مربی برای کسب نتیجه، زمان و ابزار می خواهد.
سرمربی پرسپولیس افزود: این طور که نمی شود در مورد یک مربی قضاوت کرد. ما در مورد فوتبال حرف می زنیم. همه چیز به لحظه بستگی دارد. شاید در یک لحظه، تیم شما به گل برسد و در یک لحظه گل بخورید اما ما زمان می خواهیم تا خودمان را پیدا کنیم و آن پرسپولیسی شویم که مردم انتظار دارند. اگر قرار است به پرسپولیس دهه 60 و 70 برسیم، نیاز به صبر و حوصله داریم.
او سپس بحث را به بازی تیمش مقابل سپاهان در اصفهان کشاند و گفت: فقط برای کسب پیروزی به اصفهان سفر می کنیم و ان شالله که بتوانیم حریف را با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند مغلوب کنیم ولی این را بدانید که ابزار ما با باشگاه سپاهان یکی نیست. آنها بازیکنان بیشتری دارند در حالی که نیاز اصلی پرسپولیس، تقویت بازیکن است. همچنین در این دیدار میزبان هستند و از آرامش بیشتری بهره می برند. شما ببینید تقریبا در عرض یک هفته، در کادرفنی پرسپولیس و سپاهان تغییراتی ایجاد شد اما پرسپولیس چگونه به حاشیه رفت و چه حواشی برایش به وجود آمد در حالی که سپاهانی ها به خوبی با این مساله کنار آمدند و حاشیه های شان بسیار کم بود. ما از این دیدار برد می خواهیم ولی نباید فشاری روی بازیکنانم باشد. به هر حال سپاهان تیم کوچکی نیست و همین مساله، کسب پیروزی مقابل آنها را سخت می کند با این حال تمام تلاش مان را می کنیم تا حتما با دست پر به تهران برگردیم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =