برای این لحظه ممنون.../ افشاگری‌های جالب همسر سابق اولاند که حالا میلیاردر شده

مهر نوشت: ولری تریه‌وله همسر سابق رییس جمهوی فرانسه بعد از کتاب خاطراتش از اولاند هم ثروتمندتر شده و از فروش کتابش پول زیادی به دست آورده است.

به گزارش تلگراف، ولری تریه‌ولر بانوی اول سابق فرانسه که ادعا کرده بود اولاند او را به خاطر پس‌زمینه ساده‌اش مورد تمسخر قرار داده بود، حالا با کتاب خاطراتش که نگاهی به دوران پر دردسری که با او گذرانده می‌کند، حتی از رییس‌جمهور هم ثروتمندتر شده است.

کتاب «برای این لحظه ممنون» تبدیل به یکی از پرفروش‌های آمازون شده و به گفته ناشر این کتاب، از زمان انتشارش در ابتدای ماه سپتامبر تا به حال بیش از 442 هزار نسخه فروخته است. این کتاب خاطرات داستان رابطه 9 ساله او با اولاند، 18 ماهی که او در کاخ الیزه گذراند و همچنین جزییات جدایی تلخ آن‌ها را تعریف می‌کند. رابطه این دو وقتی به اتمام رسید که یک مجله خبر رابطه اولاند با بازیگری که 20 سال از او جوان‌تر بود را منتشر کرد.

از تمامی ادعاهایی که تریه‌وله کرده، ادعایی که بیشتر از همه روی اولاند تاثیر گذاشت و او با تمام نیرو آن را تکذیب کرده است، این است که اولاند از افراد فقیر نفرت دارد و آن‌ها را بی‌دندان می‌نامد. خانم تریه‌وله 49 ساله همچنین ادعا می‌کند که شوهر سابقش به او لقب کوزت را داده بود، همان کودک یتیم فقیر «بینوایان» ویکتور هوگو؛ او می‌گوید اولاند به خانواده او نیز لقب خاصی داده بود که اصطلاحی است که به معنی این است که دیدن آن‌ها خیلی خوش‌آیند نیست.

بانوی اول سابق فرانسه در منطقه‌ای فقیرنشین در غرب شهر انگرز توسط پدری ناتوان و مادری که در صندوق یک سالن اسکی روی یخ کار می‌کرد بزرگ شده بود. او این شهر را ترک گفت تا زندگی خود را در شهر پاریس به عنوان یک روزنامه‌نگار موفق سیاسی بسازد.

اگر او تا پیش از این هرگونه نگرانی مالی داشت، حالا دیگر تمام آن‌ها با موفقیت چشم‌گیر کتاب «برای این لحظه ممنون» از بین رفته‌اند. روزنامه فیگارو تخمین زده که فروش این کتاب تا به حال برای او چیزی حدود 1.3 میلیون یورو سود داشته است.

روزنامه آرن می‌گوید این رقم تا حدودی مبالغه شده است اما از آنجا که نشانی از کاهش فروش‌ این کتاب دیده نمی‌شود و نسخه‌های مخصوص بریتانیا و ایالات‌متحده آن نیز در حال چاپ هستند، می‌توان گفت که خانم تریه‌وله تا سال‌های سال وضعیت اقتصادی خود را محکم کرده است.

این کتاب مسلما او را از اولاند ثروتمندتر خواهد کرد. وقتی که او سال 2012 به قدرت رسید، ثروت رسمی خود را که بیشترش شامل املاک می‌شد حدود 1.1 میلیون یورو اعلام کرده بود.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام تلفظ درست اسم شهر محل تولد ایشان، آنژه میباشد. با احترام