سه شنبه 6 تیر 1396
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:45:00 چاپ

واکنش دو دختر نابینا پس از بدست آوردن بینایی

چند رسانه‌ای > فیلم - حال و هوای دو خواهر هندی که پس از سالها نابینایی مادرزادی برای اولین بار به همت یک برنامه جهانی بینایی خود را به دست آوردند ، در این ویدئو دیدنی است.

 

 

 

 

منبع: العالم

 

30124

کلید واژه‌ها : نابینایان - نشنال جئوگرافی -
23 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 16:54:20
    پاسخ
    17 37

    این ها احتمالا کم بینا بودند نه نابینا.

    • بی نام
      چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:08:07
      110 1

      چقدر زیباست خدایا شکرت

    • بی نام
      چهارشنبه 9 مهر 1393 - 22:14:24
      2 32

      نه عزیزم این فیلم هندی بود

  • محمد
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:03:13
    پاسخ
    97 2

    لطفا در مورد اينكه چطور بينائى را بدست اورده اند را بنويسيد د.

  • بی نام
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:07:31
    پاسخ
    262 6

    واقعاً قدر سلامتیمون رو باید بدونیم.

  • محمدرضا
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:09:23
    پاسخ
    94 3

    عالییییییییییییییییی بود.

  • بی نام
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:21:29
    پاسخ
    42 2

    هیچ وقت با دیدن یک کلیپ گریه نکرده بودم و لی این کلیپ بعد 30 سال اشک از چشام جاری کرد...حسب الله و نعم الوکیل

  • بهنام بچه خوی
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 17:42:10
    پاسخ
    16 9

    با اجازه شما و العالم اینو در صفحه خودم تو فیس بوق با دوستام به اشتراک میزارم

  • بی نام
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:07:11
    پاسخ
    186 7

    درود بر سازمانهای ngo بین المللی کاش برای بچه های مدرسه شین اباد کاری می کردید

  • عباس
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 18:25:51
    پاسخ
    17 6

    دیدن برای افرادی که اولین بار می بینن بدون درکی از حجم سطح و رنگه، مثل این میمونه که یکی با ما ژاپنی حرف بزنه. میشنویم اما متوجه معنیش نمی شیم.

  • بی نام
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:02:29
    پاسخ
    10 4

    موی بر تنمان سیخ گشت

  • بی نام
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:21:29
    پاسخ
    25 4

    خدایا شکرت بخاطر بینایی که فرصت دیدن زیبایی هات. را به ما میده

  • بی نام
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 19:25:24
    پاسخ
    28 4

    با تمام بینایی؛ نابینا هستم.................................................................................................

  • محمد لاین
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:11:28
    پاسخ
    29 6

    قربون نعمت هات که گاهی وقتا یادمون میره برم خدا

  • زهرا
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 20:57:10
    پاسخ
    1 9

    ویدئو باز نشد

  • وروجک
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:24:51
    پاسخ
    24 3

    چه لذتی داره تولد و حس نور

  • فرهاد
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 21:35:32
    پاسخ
    23 9

    فقط خدا فقط خدا

  • بی نام
    پنجشنبه 10 مهر 1393 - 00:37:15
    پاسخ
    30 2

    بي اختيار اشكام در اومد

  • موسی
    پنجشنبه 10 مهر 1393 - 09:59:48
    پاسخ
    34 11

    منت خدای را عزو وجل که طاعتش موجب قرب است و به شکر اندرش مزید نعمت ، هر نفسی که فرو میرود ممد حیاتست و چون برمی آید مفرح ذات از دست و زبان که بر آید کز عهده شکرش بدرآید

    • مریم
      جمعه 11 مهر 1393 - 14:12:19
      16 3

      واقعا یکی علت منفی ها را به من توضیح بده.مرسی.

    • بی نام
      یکشنبه 13 مهر 1393 - 23:21:41
      1 1

      و اما علت منفی ها میتواند: غلط املایی نویسنده باشد: عز و جل قربت نه قرب و یا حذف قسمتی از متن بعد از مفرح ذات : پس در هر نفس دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب. یا شاید هم نام نبردن از نویسنده بزرگ متن شیخ اجل سعدی شیرازی و کتاب جاودانه: گلستان بخش دیباچه.

  • جهان
    جمعه 11 مهر 1393 - 15:04:53
    پاسخ
    16 0

    خدایا ممنون از این نعمتی که به ما دادی .شکرت که این دو خواهر توانستند دنیای زیبایت را ببینند.دعامیکنم تا آخرین لحظه ای که زنده اند فقط زیبایی ها را ببینند

  • حرف حساب
    سه شنبه 6 آبان 1393 - 09:09:45
    پاسخ
    1 0

    خدایا چگونه شکر گذار تو باشیم و حمد و ثنای تو را گوییم.تو که بزرگی و رحیم،تو که بخشنده هستی و مهربان،به کدامین زبان ثنای تو گوییم.یا ارحم الراحمین.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700