معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی را به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارایه کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص محلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست توسط تعدادی از نمایندگان امضاء شده است، گفت: سوالات این طرح تحقیق و تفحص دارای دو قسمت الف و ب است که در قسمت الف بیشتر مباحث مربوط به عملکرد اجرایی و در قسمت ب جنبه تحلیلی دارد.

وی گفت  : 14 سئوال در این طرح تحقیق و تفحص مطرح شده است که در تاریخ 9 مهر ماه به ریاست سازمان محیط زیست ارسال شده بود ، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ، سازمان حفاظت محیط زیست موظف است ظرف دو هفته پاسخ خودش را به سئوالات مطروحه به کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارائه دهد که این کا روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه انجام شد .

مجابی همچنین گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص را در 47 صفحه و 8 پیوست تقدیم کمسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پس از اینکه پاسخ ها در اختیار طراحان تحقیق و تفحص و همینطور نمایندگان کمسیون تخصصی قرار بگیرد در جلسه حضوری با حضور مقامات سازمان حفاظت محیط زیست سئوالات به تفصیل پاسخ داده خواهد شد.

وی ادامه داد : از آن پس در صورت اقناع نمایندگان طراح این تحقیق و تفحص و یا عدم اقناع نمایندگان از پاسخ داده شده مسیر بعدی طرح بر اساس آیین نامه داخلی مجلس طی خواهد شد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست یاد آور شد: این مسیر نظر کمسیون تخصصی در رابطه با طرح به هیات رئیسه مجلس تقدیم و گزارش آن جهت تعیین تکلیف در جلسه علنی مجلس ارائه خواهد شد.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    کجاش 48 صفحه بود