ایسنا نوشت:

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور، در ادامه سفرهای خود به استانهای کشور، روز چهارشنبه با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و دیگر مقامات ارشد محلی استان زنجان وارد این استان شد.

در مراسم استقبال رسمی از کاروان تدبیر و امید، پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی، رییس جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه زنجان سان دید.

روحانی در این سفر که نهمین سفر کاروان تدبیر و امید به استانهای کشور است، علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان زنجان، قرار است با اقشار مختلف از جمله ایثارگران، نخبگان، و برگزیدگان استان دیدار و گفت‌وگو کند.

شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاری استان زنجان از دیگر برنامه های رییس جمهوری است.

روحانی قرار است تا ساعاتی دیگر در اجتماع مردم این استان در زنجان سخنرانی کند.

برای هر یک از شهرستان‌ها اعضای دولت و یا مسوولان ارشد کشوری به عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور عازم خواهند شد، که طبق برنامه اعلام شده آقایان چیت‌چیان به خرم‌دره، حجتی به خدابنده، انصاری به ماه‌نشان، یونسی به ایجرود و سلطانی‌فر به نمایندگی از رئیس‌جمهور به سلطانیه می‌روند. همچنین رضوی معاون امور روستایی معاون اول رئیس‌جمهور به شهرستان طارم می‌رود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    1 0
    آقا چه طرحی؟ قاطبه مردم شهرستان ایجرود از توابه استان زنجان درخواست معرفی یک فرماندار همسو با دولت هستند ولی پشت پرده ایم ماجرا کسانی هستند که ... . آقای رواحانی کی می خواهید به رأی مردم احترام بگذارید. اگر موافق این آقایان بودیم که به شما رأی نمی دادیم.