نسیم آنلاین نوشت:

وزیر امور خارجه در پیامی، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: این استاد فرزانه در لحظات حساس و بحرانی انقلاب از آزمون پذیرش مسئولیت‌های خطیر که تکلیفی شاق و دشوارتر بود، سربلند بیرون آمد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه با صدور پیامی رحلت رئیس مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح ذیل است:

رحلت رئیس مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله مهدوی کنی رضوان الله تعالی علیه که از مصادیق بارز فقهای وارسته و علمای مجاهد بودند ضایعه ای بزرگ و تأسف بار برای همه دلبستگان به کشور نظام و انقلاب اسلامی است.

این استاد فرزانه علم و اخلاق که یار و یاور صدیق امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود، در تمام عمر با برکت خود لحظه ای از فکر تعلیم و پرورش نسل جوان در حوزه های علمیه و دانشگاه ها غافل نشد و در لحظات حساس و بحرانی انقلاب نیز از آزمون بزرگ الهی پذیرش مسئولیتهای خطیر که تکلیفی شاق و به مراتب دشوارتر بود موفق و سربلند بیرون آمد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، بیت مکرم ایشان، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، حوزه های علمیه و جامعه دانشگاهی و ملت متدین ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل مسئلت می نمایم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلمان IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    11 2
    دکتر ظریف شما هم وارسته .مجاهدی سخت کوش هستین.
  • مجید مسلم آذر استقلالی 4444 IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    14 5
    ایشالا آیت الله رفسنجانی به ریاست مجلس خبرگان برسند