واکنش هاشمی رفسنجانی به اظهارات اخیر عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و تاکید بر اینکه« اگرکسانی که ریاستشان برخبرگان رامصلحت نمی دانم نامزدشوند،من هم میایم.» با واکنش های متفاوتی در میان سیاسیون و کاربران فضای مجازی روبرو شد.

در میان کاربران خبرآنلاین هم بحث بیشتر درباره شخصیت هاشمی شکل گرفت. گروه زیادی با توجه به ذهنیت خود از هاشمی به طرح دیدگاه هی خود از او پرداختند.

در مقابل کاربری که نوشته بود:وای به حال اون مجلس و نهادی که بخواد امثال آقای هاشمی رئیسش بشود, کاربر دیگری معتقد بود:آیت الله هاشمی رفسنجانی باید کاندید بشود چرا که وی شناسنامه نظام است و حضورش در ریاست خبرگان به نظام اعتبار می بخشد
هواداران هاشمی از اینکه او در مقابل گروه هایی که آنها را«تندرو» می خوانند ایستاده است خوشحالند و امیدوارند صندلی ریاست خبرگان به او برسد.
در مقابل این دو گروه, گروه سومی از کاربران هاشمی شاهرودی را برای ریاست خبرگان مفید می دانند و معتقدند که سابقه  وی نشان میدهد اگر رئیس باشد  کشور آرامش بیشتری دارد.

مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.

موضع گیری دبیرکل موتلفه درباره وزیر پیشنهادی علوم در آستانه رای اعتماد وی دیگر خبر پر بحث کاربران خبرآنلاین شد.

اظهارات نبی حبیبی درباره اینکه نیلی تاکنون موضعی علیه فتنه و سران فتنه نداشته با واکنش برخی کاربران روبرو شد و آنها موتلفه را به توسل به فتنه برای خارج کردن رقبا از فضای سیاسی متهم کردند.
مخالفت با دیدگاه نبی حبیبی و اشاره به اینکه موتلفه باید به رای اکثریت برای انتخاب دولت روحانی احترام بگذارد, دیگر موضوع مورد بحث کاربران بود.
بحث  سوم هم درباره کارآمد بودن دولت یازدهم ومقایسه آن با دولت دهم بود.

مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزام A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    14 1
    آیت اله هاشمی رفسنجانی یکی از وزنه های مهمه نظام و کشور ایران هستن. متأسفانه در هشت سال گذشته خیلی ها خواستند ایشون رو پلکان قدرت خودشون بکنن که کردن ولی موقتی. خواستند ایشون رو منزوی کنند ولی به حول و قوه الهی خودشون الان به این روز افتادن. به قول دکتر شریعتی گذشت زمان همه چیز رو آشکار میکنه