نسیم آنلاین نوشت:

حسین پارساپور، سخنگوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان تصادفی اهل روستای حبیب‌وند سرپل‌ذهاب بودند که هر روز با خودروی یکی از والدین آنها به مدرسه می‌رفتند اما آن روز به دلیل مشغله و خرابی خودروی یکی از والدین که باید آنها را به مدرسه می‌رساند، توسط یکی از اهالی روستا به مدرسه برده شدند اما در مسیر بازگشت خودرو دچار حادثه شد. متاسفانه به علت نبود هیچ علائم راهنمایی و رانندگی و هم‌چنین عدم وجود سرعت‌گیر در مسیر گردنه پاتاق، کامیون‌هایی که از این مسیر عبور می‌کنند، سرعت بالایی دارند و همین موضوع باعث این تصادف و کشته شدن چهار دانش‌آموز و راننده پراید شد.
پارساپور حال عمومی سه دانش‌آموز زخمی این حادثه را هم مناسب اعلام کرد و گفت: دو تن از آنان به نام‌های سیروان و محمدصادق مرادی هم‌اکنون در بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت مداوا بوده و دانش‌آموز دیگر نیز به نام محمدجاوید غفوری در بیمارستان سرپل‌ذهاب بستری است. گرچه مدیرکل آموزش و پرورش استان از استاندار تقاضای استفاده از بالگرد برای انتقال وی به مراکز درمانی کرمانشاه را کرد اما مسئولان بیمارستان سرپل‌ذهاب حال این دانش‌آموز را خوب ارزیابی و عنوان کردند که نیازی به انتقال وی نیست.
سخنگوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از این ضایعه ابراز تاسف کرد و گفت: برای راحتی خانواده‌های دو دانش‌آموز بستری در کرمانشاه دو سوئیت در خانه معلم در اختیار آنها قرار گرفته و هم‌چنین 20 تن از مدیران و معاونین آموزش و پرورش برای تسلیت و شرکت در مراسم خاکسپاری دانش‌آموزان متوفی به سرپل‌ذهاب رفتند و امروز نیز در مراسم ختم آنها مدیرکل آموزش و پرورش و چندتن از مدیران دیگر حضور خواهند داشت.
او بار دیگر از نبود علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت‌گیر در مسیر مذکور انتقاد کرد و گفت: مسئولین و دست‌اندرکاران ذیربط باید حتما به این موضوع توجه داشته باشند. ضرورت دارد مسئولین و مربوطه در این زمینه اقداماتی لازم را انجام دهند که دیگر شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    2 0
    چرا جدیدن انقدر دانش آموز و معلم دارن کشته میشن
  • رامین IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    5 0
    براستی کسی درایران تقصیرخودراگردن میگیرد
  • مجيد ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    2 2
    به نظرم پرايد از اعتياد فقر و بلاهاي طبيعي بيشتر كشته داشته. مسئولين هم ك فكري نميكنند. من جاي اونها باشم هر چقدر هم ضرر داشته باشه واسه توليد كنندگان، توليد اون رو متوقف ميكنم و ميفرستمش پيش پيكان