پرسش خبرآنلاین از کاربران خود درباره پیشنهاد از میان چهره های سیاسی, اجتماعی و فرهنگی برای وزارت علوم با استقبال کاربران مواجه شد.

 از میان انبوه نظرات تبت شده عارف با فاصله زیاد نخستین گزینه پیشنهادی کاربران بود.با این حال  بسیاری از کاربران وی را مهره مهم اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس می خواندند و معتقد بودند که نیاید این ظرفیت ر در ا در وزارت علوم هدر داد. گروه دیگری هم به این نکته اشاره می کردند روحانی از عارف درخواست کرده ولی وی قبول نکرده است.

نجفی سرپرست وزارت علوم دیگر چهره ای بود که در جایگاه دوم در بین نظرات کاربران بود.  برخی کاربران فکر می کنند در نهایت رئیس جمهور تجفی را برای وزارت علوم به مجلس معرفی می کند.

معین وزیر علوم دولت اصلاحات و معتمدی وزیر ارتباطات اصلاحات که این سالها را بیشتر در دانشگاه امیر کبیر گذرانده , دو گزینه دیگر از نگاه کاربران برای وزارت علوم هستند. با این همه از معتمدی به عنوان محتمل ترین گزینه دولت که می تواند نظر مجلس را هم کسب کند نام برده می شود.

توفیقی مشاور سابق وزیر علوم, ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور,پزشکیان نماینده تبریز,مهر علیزاده معاون سابق تربیت بدنی در دوره اصلاحات دیگز گزینه های مشهور طرح شده از سوی کاربران بود.

مجموعه نظرات کاربران را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382940