استقلال در تبریز یک امتیاز از تراکتورسازی گرفت، آن هم در شرایطی که تا آخرین لحظات از حریف عقب بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها بازی مهمی در تبریز داشتند. مسابقه ای كه می‌توانست منجر به قهرمانی زودهنگام تراكتورسازی در نیم فصل شود. اما تساوی در این دیدار، تكلیف قهرمان نیم فصل را به هفته آخر كشاند.

نیمه اول با نتیجه بدون گل تمام شد. آن هم در شرایطی كه آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده در تركیب استقلالی‌ها حضور داشتند. اما نیمه دوم، نیمه اتفاقات مهم بود. ابتدا آرش برهانی در دقیقه 62 دروازه تراكتورسازی را باز كرد تا آبی‌پوشان را به رویای برد در تبریز نزدیك كند.

اما این پایان كار نبود. در دقیقه 75 تراكتورسازی این گل را توسط شاهین ثاقبی جبران كرد و مسابقه مساوی شد. تبریزی‌ها كه از این گل روحیه گرفته بودند، با حمایت تماشاگران خود به موقعیت‌های دیگری هم دست یافتند كه یكی از آن‌ها در دقیقه 86 توسط لوسیانو ادینهو تبدیل به گل شد؛ گلی كه در دقایق آخر به ثمر رسید و استقلال فرصت زیادی برای جبران آن نداشت. با این حال استقلالی‌ها تا آخرین ثانیه‌ها جنگیدند و در دقیقه 94 گل تساوی را توسط امیرحسین صادقی زدند. با این گل استقلال 24 امتیازی شد و در رده پنجم جدول ایستاد. تراكتورسازی هم با 28 امتیاز صدرنشین است.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =