سردار کمالی می گوید:«به زودی موضوع بازیکنانی که کارت معافیت جعلی دارند را حل می‌کنیم تا صحبت‌هایی که در این باره وجود دارد برای همیشه جمع شود.»

نسیم نوشت:کمالی در مورد دلیل جنجالی شدن پرونده بازیکنانی که با مشکل کارت پایان خدمت روبرو هستند به خبرنگار «نسیم» گفت: من فکر می‌کنم دلیل اینکه در این پرونده حرف و حدیث‌های زیادی درست شد و فضای فوتبال این‌قدر جنجالی شد، سیاست‌های غلط فدراسیون فوتبال باشد. متاسفانه آن‌ها هر کسی بار‌ها در مورد بازیکنان سرباز مصاحبه می‌کردند و با اطلاعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دادند فضای فوتبال را جنجالی می‌کردند. همین مساله هم باعث شد تا ما نتوانیم در آرامش به کارمان ادامه بدهیم.

او ادامه داد: ما نه در مورد پولادی و نه هیچ بازیکنی دیگری به صورت فردی صحبتی را با رسانه‌ها نکردیم و سعی می‌کردیم به صورت کلی رسانه‌ها را در اختیار امور قرار بدهیم. متاسفانه کسانی که نام بازیکنان متخلف را رسانه‌ای کردند باعث شدند جو فوتبال به هم بریزد و حاشیه‌هایی برای این ورزش درست شود. ما می‌توانستیم در آرامش همه مشکلات را حل کنیم اما متاسفانه اجازه این کار را به ما ندادند.

کمالی در پاسخ به این سوال که چه زمانی پرونده سرباز‌ها به صورت کامل جمع می‌شود هم گفت: به زودی این اتفاق می‌افتد. ما داریم بررسی‌های نهایی روی کارت پایان خدمت بازیکنان انجام می‌دهیم و انشاالله به زودی این پرونده را جمع می‌کنیم. هر زمان تحقیقات ما کامل شود لیست کامل بازیکنانی را که با مشکل معافیت سربازی روبرو هستند را اعلام می‌کنیم و بعد از آن دیگر بحث این مساله در فوتبال مطرح نخواهد شد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =