حرفهای کریمی و دایی در برنامه نود بار دیگر دعوای این دو قرمز پوش سابق را به سطح رسانه ها آورد.

کریمی در ابن برنامه درباره علی دایی گفت:« او فقط با آنهایی خوب است که برایش سود داشته باشند. من هم ترجیح می دهم با این افراد ارتباطی نداشته باشم.»
تحلیل محتوای کامنت های کاربران خبرآنلاین نشان می دهد که در مورد سخنان کریمی, کاربران در دو دسته موافق و مخالف دسته بندی می شوند.
حامیان او نوشتند که حرفاش بوی« صداقت» میداد بر خلاف خیلیها و مخالفانش او را به «کینه شخصی داشتن» با دایی متهم کردند.حامیان دایی هم معتقدند او حرف حق را می زند و چاپلوس نیست و باید از کمک های او به زندانیان غیر عمد تقدیر کرد.
ترکیب کامنت های کاربران نسبت مساوی را در محتوای حامیانه یا منتقدانه نسبت به این دو بازیکن نشان می دهد.در این میان یک استقلالی نوشت که عاشق کریمی است, ولی یک هوادار تراکتور سازی از او خاطره خوبی ندارد و فکر می کند در دوران حضورش در تراکتور سازی بجز حاشیه سازی برای این تیم کاری نکرده است.
کاربر دیگری هم نوشت:از بازیکنی مثل کریمی که چندین بار از پرسپولیس و تیم ملی خداحافظی کرده و دوباره برگشته و با احساس هوادارش بازی کرده بیشتر از این توقعی نیست.
کاربربدون نام دیگری برایش آنچه مهم بوده صداقت کریمی بوده است.« هر چی هست نشون میدهد. مثل بعضیها موقع پست گرفتن باخدا لابی نمیکند .»
حامیان دایی هم گفتند که علی دایی هیچ وقت در مورد کریمی یا حتی مایلی کهن این طور مصاحبه نمی کند.در مقابل یک کاربر مخالف دایی معتقد است روابط دایی با کاشانی , رویانیان , زنجانی گواهی حرف کریمی هست.
یک کاربر هم به موضوع تحصیلات این دو اشاره کرد و نوشت: کسی که دیپلم ردّیه اگه فوتبال نبود الان تو محلشون هندونه میفروخت. ولی کسی که سال 71 از شریف لیسانس گرفته اگه فوتبال نبود الان حداقل استاد دانشگاه بود.

/17212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384804

برچسب‌ها