بر اساس پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ظرف 48 ساعت آینده حداقل دمای مشهد به دو درجه زیر صفر می‌رسد.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی نشان‌دهنده استقرار سامانه پایدار بر روی استان است که پیامد آن گسترش لایه وارونگی و افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی استان و کاهش کیفیت هوا طی 48 ساعت آینده است.

پدیده مهم دیگر در چند روز آینده تشکیل پدیده مه در برخی نقاط نیمه شمالی استان است که باعث کاهش دید در این مناطق خواهد شد.

فردا آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان کمی تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان مشهد امروز پنج‌شنبه کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی در طول روز غبارآلود و گاهی با وزش باد بود؛ فردا حداقل دمای مشهد یک درجه زیر صفر و حداکثر دمای آن 12 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی استان برای نواحی شمالی استان در روز جمعه آسمانی صاف تا کمی ابری در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی با وزش باد و برای نواحی مرکزی و جنوبی استان آسمانی صاف تا کمی ابری در برخی نقاط همراه با غبار صبحگاهی در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرده است.

مشهد در روز جمعه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد داشت؛ حداقل دمای مشهد در روز جمعه دو درجه زیر صفر و حداکثر دمای آن 14 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بنابر اعلام هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته، باخرز با حداقل دمای چهار درجه زیر صفر سردترین و مه‌ولات با حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد صفر و 14 درجه سانتیگراد بوده است.

طی 24 ساعت گذشته بارندگی از ایستگاه‌های هواشناسی استان گزارش نشده است.

عکسها: ایسنا
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    2 3
    شما به این هوا میگین الوده؟ خوش به حالتون.
  • بی نام JO ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    3 0
    این همه کاربران در مورد نوشتن متن روی عکسها کامنت گذاشتند و اعتراض کردند. از رفع این مشکل عاجزید یا اهمیتی برای نظر کاربران قائل نیستید؟
  • سرمد IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    6 0
    واقعاً بايد وضعيت كيفي بنزين را بررسي كرد ،با اين وضعيت كشنده الودگي هوا گويا توزيع بنزين يورو ٤ شايعه اي بيش نبوده است،حداقل طرح زوج وفرد را اجرايي كنيد