شوخی با ضرغامی، تمجید از سرافراز / سخنان دعایی در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات

حجت الاسلام محمود دعایی در مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات هم از پیام انتخاب سرافراز به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما سخن گفت و هم چند خاطره تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سرافراز به عنوان یک چهره رسانه‌ای، مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات را برای نخستین حضور رسمی خود انتخاب کرد.

محمود دعایی هم که یکی از سخنرنان مراسم اختتامیه بود، ترجیح داد در سخنانش بیشتر از رئیس جدید سازمان صدا و سیما صحبت کند.

او گفت: انتخاب محمد سرافراز به عنوان رییس صدا و سیما از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) حاوی پیام بود.

دعایی با اشاره به سابقه حضور سرافراز در عرصه مطبوعات و صدا و سیما افزود: رهبر معظم انقلاب، فردی را از بین خانواده رسانه ملی برای تصدی این سمت انتخاب کردند.

او از سرافراز به عنوان شیخ المعاونین صدا و سیما نام برد. اشاره دعایی به بیش از دو دهه حضور سرافراز در مقام معاون برون مرزی صدا و سیما بود. سرافراز از دوره محمد هاشمی به صدا و سیما رفت و تا پایان دوره ضرغامی معاون برون مرزی این سازمان بود.

پیش از این سیاسیون از زنگنه وزیر فعلی نفت جمهوری اسلامی ایران به عنوان شیخ الوزراء نام می‌بردند. دلیل این مساله حضور بالای زنگنه در کابینه‌های مختلف و تصدی وزارتخانه‌های گوناگون بود‌ه است.

او گفت: من خانواده سرافراز را از قبل از انقلاب می‌شناسم و این خانواده حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی دارند. دعایی از مدرسه حاج آقا ابوالفضل سرافراز پدر رئیس فعلی صدا و سیما هم نام برد و گفت که علی‌اصغر حاتمی سیرجانی افتخارش این بود که در مدرسه آقای سرافراز تدریس می کرد.

مدیر مسئول اطلاعات گفت که یک زمان تصمیم گرفته شد موسساتی که تابع مقام معظم رهبری هستند، در یک نمایشگه حضور داشته باشند، به صورت تصادفی غرفه صدا و سیما، روزنامه اطلاعات و روزنامه کیهان هم کنار هم قرار گرفت. آقا آمدند تفقدی کردند. در پایان من خدمتشان رفتم و عرض کردم که مگر خوشگل‌تر از آقای ضرغامی نبود که برای این مسئولیت انتخاب کنید تا به این مثلث خدشه وارد نشود، حالا آقای ضرغامی رفته‌اند کنار و نازنینی وارد شده که می‌شود به او نگاه می کرد.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاربر IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    89 26
    شاید خیلی از ما مردم سرافراز را نشناسیم که نمی شناسیم.اما تأیید ایشان توسط آقای دعائی نشان از لایق ومردمی بودن این مدیراست انشاالله.
  • محمد A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    69 6
    درود بر آقای دعایی .
  • امین IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    18 14
    من سرافراز را نمی شناختم اما مشتری پروپاقرص پرس تی وی بودم. وقتی می دیدم این شبکه این قدر حرفه ای کار می کنه فکر می کردم مدیریت و سر دبیرش یه خارجیه. نمی دونم شاید اونجا دستش بازتر بوده اما حقیقتا چیزی از شبکه های خارجی از لحاظ کیفیت برنامه ها و تحلیل ها و گزارش ها کم نداشت. امیدوارم اینجا هم قدم مفیدی برداره که ما بتونیم به غیر از شبکه چهار و مستند برنامه شبکه های دیگه هم نگاه کنیم.
  • علی A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    15 24
    شمالی ها نسبتا روشنفکرترند سرافراز هم شمالی است