دروازه بان اسبق استقلال و تیم ملی نظرات جالبی در خصوص دربی و شرایط جدیدی که برایش به وجود آمده دارد، حرف هایی که تامل برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فارس؛ وحید طالب لو گلر فعلی راه آهن که سری به نمایشگاه مطبوعات و رسانه های گروهی زده بود، حرف هایی به زبان آورد که بخشی از صحبت هایش را می خوانید:
**در راه آهن شرایط خوبی داریم. در چند مسابقه اخیر روند رو به رشدی داشتیم و به ثبات رسیدیم امیدوارم تعطیلات اخیر لیگ برتر باعث ایجاد وقفه در روند کاری ما نشده باشد.
**واقعیت امر این است که ما مکمل‌های خوبی برای یکدیگر هستیم. بازیکنان جوان و باتجربه به خوبی با هم مچ شده‌اند و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
**من هم در چند بازی آخر عملکرد خوبی داشتم. تلاشم این است که در ابتدا به تیم کمک کنم و سپس با عملکرد خوبی که ارائه می‌کنم بتوانم در موفقیت‌های تیم نقش داشته باشم.
**در چند بازی عملکردم بسیار مثبت بود اما در یکی دو مسابقه پخش تلویزیونی انجام نگرفت. حتی در دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی گاسپار مربی دروازه‌بان های تیم ملی هم در ورزشگاه حضور داشت. اگر در آن دو بازی بعدی هم به میدان می‌رفتم می‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم اما در این دو دیدار نیمکت نشین شدم.
**متاسفانه برخی شایعات به وجود آمد که قصد پرداختن به آنها را ندارم و همین مسئله باعث شد که در یکی دو بازی به میدان نروم. در ابتدای فصل هم بابت این موضوع متضرر شدم. یکسری شایعات از قبیل بازگشتم به استقلال باعث شد که در بهترین شرایط در میدان قرار نگیرم.
**هیچ صحبت رسمی‌ای در مورد حضور من در استقلال مطرح نشده و هیچ پیشنهادی به من نرسیده است. در حال حاضر به راه‌آهن فکر می‌کنم و می‌خواهم با عملکرد خوبم ابتدا به راه‌آهن کمک کنم و سپس به تیم ملی برسم.
**در دربی نیاز به انجام کار خاصی نیست بلکه کافی است یک بازیکن آرامش و تمرکز داشته باشد و اتفاقات بیرون زمین را به دست فراموشی بسپارد تا عملکرد خوبی ارائه کند.
**دربی بازی سختی است و شرایط خاص خودش را دارد. فارغ از شرایط جدول باید نگاهی متفاوت به این بازی داشت. هواداران دوست دارند در این بازی تیم شان برنده شود و حتی نتیجه تساوی هم در این مسابقه قابل پیش‌بینی نیست و حساسیت‌ها باعث می‌شود که شرایط سخت شود.
**در حال حاضر 300 میلیون از استقلال طلب دارم و 4 سال است که این طلب پرداخت نشده است. متاسفانه به ما کم‌لطفی می‌شود. به احترام هواداران هیچ صحبتی انجام ندادیم ولی بدانید برخی فقط زورشان برای ندادن طلب به ما می‌رسد و متاسفانه قول‌ها عملی نمی‌شود.
**متاسفانه کمیته انضباطی ما در مقابله با این مسائل کم‌توان ظاهر می‌شود و آنها نمی‌توانند حقوق بازیکنان را بگیرند و در این راستا به ما اجحاف می‌شود. باید اخلاق‌گرایی در این رابطه به وجود بیاید تا دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نشویم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =