استاندار البرز گفت: از آنجا که یکی از معضلات مسکن مهر بحث زیرساخت ها است، از این رو ضرورت دارد بودجه ای مجزا به این امر اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین - البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سیدحمیدطهایی با بیان این مطلب اظهارداشت:مسکن مهر نه فقط در استان البرز بلکه در سطح کشور، به معضل تبدیل شده است چرا که بدون مطالعه و کار کارشناسی و ایجاد امکانات زیرساختی ایجاد گردیده است.
وی افزود: بسیاری از ساختمان های مسکن های مهر بدون در نظر گرفتن انشعابات و زیرساخت های فرهنگی همچون مدرسه و...ایجاد شده اند و همین امر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.
طهایی گفت: برای حل این معضل در استان نشست هایی داشتیم به خصوص در بعضی از مناطق علاوه بر ساکنان البرز از سایر استانها نیز جهت گرفتن مسکن مهر در استان اقدام نموده اند و در این خصوص مذاکراتی نیز با معاون وزیر صورت گرفته است.
استاندار البرز تصریح کرد: مسکن مهر موجب افزایش جمعیت مهاجر به البرز شده است و پیش بینی می شود با تکمیل زیرساخت و استقرار ساکنان تا یک میلیون نفر نیز به جمعیت ساکن در مسکن مهر اضافه شود.
طهایی در خصوص ایجاد زیرساخت های مسکن مهر نیز گفت: در خصوص سیستم فاضلاب تصمیم گیری هایی شده مقرر است اعتباراتی به این امر تخصیص داده شود تا بتوان زیرساخت ها را ایجاد کرد.
وی افزود: ایجاد زیرساخت های مسکن مهر تنها از طریق تخصیص اعتبار میسر خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =