ایسنا نوشت:

رئیس شورای عالی استان‌های کشور، با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید با همکاری در جهت هم افزایی فرصت‌های پیش آمده رو به جلو حرکت کنند، گفت: شورا‌ها و شهرداری نیز باید در کنار همدیگر بار بزرگی را از دوش ملت بردارند.

مهدی چمران امروز پنجشنبه در همایش ادواری روسای شوراهای استان سراسر کشور، گفت: شورا‌ها باید با هم افزایی معنوی، فکری، حقوقی و قانونی، اصلاحاتی را به وجود بیاورند که مردم نفع ببرند.

او با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده و به صورت منسجم و متحد فعالیت کنند، گفت: مسئولان نیز باید تلاش خالصانه شوراها را قدر بشناسند و اینگونه خالصانه خدمت کردن را مورد توجه قرار دهند.

او با بیان اینکه درآمد سالانه شوراهای کل کشور در سال 92 بیشتر از بودجه عمرانی پیش بینی شده از سوی دولت بوده است، گفت: در حالی که بودجه شوراهای کشور بالغ بر350 هزار میلیارد ریال بوده است، دولت برای اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی 200 هزار میلیارد ریال اختصاص داده است.

او گفت: بدون شک اگر شوراها از این بودجه و سرمایه برخوردار نبودند مشکلات مالی دولت با توجه به تحریم های دشمن بیشتر و در نتیجه دولت برای اقداماتی مانند پرداخت یارانه‌ها با مشکل مواجه می شد.

چمران همچنین با اشاره به تاکید حضرت امام(ره) در خصوص اهمیت بحث شوراها، گفت: حضرت امام در سخنانی نسبت به اهمیت و نقش شورا تاکید و فرمودند شوراها بواسطه اینکه شهردار را انتخاب می کنند مسئولیت اداره شهرها نیز برعهده آنها است.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    17 0
    شما تو شورا از کجا پول در می اورید ؟بابا یک کمی به شعور ما احترام بگذارید .شهر داری ها پوست مردم را کندن از مالیات خونه ومفازه وغیر وغیره
  • ایرانی A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    7 0
    ایشون توضیح ندادند اعضای شورا این پولهای تپل رو از کجا به جیب زدند؟