*صبح پنج‌شنبه گذشته یک خبر جدید رسید، کاظم‌ پور به عنوان منتقد و خواجه وند به عنوان موافق تمام تصمیمات مدیریتی باشگاه رفتند تا جعفر کاشانی و حسین کلانی این بار وارد هیأت‌مدیره شوند.

كاوه علي اسماعيلي: اين در حالي است كه چند روز پيش در همين روزنامه نوشتيم كلاني به زودي پست مديريتي در پرسپوليس مي‌گيرد و اصلاً شايد مديرعامل باشگاه شود.

پرسپوليس تكه تكه شد
اين بار هم باشگاه تكه تكه شد. دو نفر از اعضاي پركار رفتند تا دو پيشكسوت بيايند. كاظم‌ پور زبان انتقاد پرسپوليس بود و خواجه وند كه نقش چشم و گوش اميررضا خادم را در باشگاه بازي مي‌كرد. كلاني و كاشاني حالا قرار است در نقش اعضاي هيأت‌مديره ظاهر شوند، البته اعضايي كه بيشتر شبيه دكور هستند!

دامنه تغييرات
اين تنها تغيير نيست. بايد منتظر ادامه تغييرات باشيد. قرار شده مديرعامل جديد بيايد و قائم مقام جديدي در اين باشگاه مشغول فعاليت شود. اين تغييرات بي‌شك دامنه وسيعي دارد و تا روي نيمكت و ليست بازيكنان تيم هم ادامه يابد. شايد همين مسائل باعث شده شايعه شكراب شدن رابطه عبدي - درخشان را بشنويم.

مديرعامل چه كسي مي‌شود؟
اما سؤال اصلي اينجاست: چه كسي مديرعامل باشگاه مي‌شود؟ چند روز قبل نوشتيم كلاني، سياسي و دادكان جزو مهم‌ترين گزينه‌هاي مديرعاملي هستند و به اين موضوع اشاره كرديم كه كلاني چون پيشكسوت باشگاه بوده، شانس بيشتري دارد و با اين حال سياسي نيز بدش نمي‌‌آيد مديرعامل و «رسماً» همه كاره باشگاه شود.

سياست سكوت
اما سياسي و خواجه وند، سياست جالبي در قبال تغييرات جديد در پيش گرفته‌اند. سياسي ابهام جديدي به اين موضوع وارد آورده و مي‌گويد من هم به زودي از پرسپوليس مي‌روم اما خواجه وند حرف ديگري به زبان آورده‌؛ به زودي با مسئوليت جديدي برمي گردم!

بدهي‌ها، قوز بالاي قوز
فراموش نكنيد پرسپوليس بدهكاري وحشتناكي دارد. عليرضا رحيمي وقتي مديرعامل باشگاه بود و با مشكلات مالي پنجه در پنجه شد، به يكي از طلبكاران پرسپوليس گفته بود اين باشگاه بيش از 160 ميليارد تومان بدهي دارد. حالا و با وجود افزايش ميزان بدهي از آن زمان تاكنون، بايد ديد مديرعامل جديد- هر كسي كه باشد- با بدهي‌ها چه مي‌كند؟!

چه كسي مقصر است؟
در اين شرايط، واقعاً چه كسي مقصر است؟ هواداران بابت تغييرات اخير بايد از كدام ارگان يا شخص پاسخ بخواهند؟ خادم يا وزير ورزش؟ سياسي يا منتقمي؟ هواداران بايد از چه كسي بپرسند: چرا با پرسپوليس اين چنين مي‌كنيد؟ آن هم در آستانه مهم‌ترين بازي سرخپوشان. البته مسلماً زلزله اصلي را بعد از دربي شاهد خواهيم بود.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =