حمیدرضاترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه به روزنامه آرمان گفت:

*شاید در برخی از مواقع رفتار‌های جبهه پایداری این نکته را تداعی کند که این اقدامات علیه دولت یا اصولگرایان معتدل است اما ضرورت حضور این جریان غیر قابل اغماض است و نمی‌توان آن را خارج از دایره اصولگرایی قلمداد کرد.اقدامات جبهه پایداری به نوعی سوپاپ اطمینان برای حرکت دولت تلقی می‌شود؛ به شکلی که دولت احساس می‌کند نباید در مسیری که برای خود طراحی کرده است از برخی از مسائل عدول کند.جبهه پایداری نقش نوعی ضربه گیر را برای دولت یازدهم بازی کرده است.

*جبهه پایداری باعث شده است که دولت گمان نکند که تمامی اقداماتی که انجام می‌دهد به صورت صددرصد مورد تائید همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی قرار می‌گیرد. بلکه دولت به این نکته پی برده است که گروه‌ها و افرادی هم در کشور حضور دارند که مراقب رفتارهای دولت هستند و اگر کار خطایی انجام دهد باید به آنها پاسخگو باشد.با این وجود این رفتار و اقدامات هیچ کدام مبتنی بر کینه یا دشمنی با دولت یا برخلاف مصالح نظام نیست و بلکه در چارچوب نظام و قانون است.

*آقای احمدی‌نژاد ۸ سال در قدرت بود و هم اکنون دوره او تمام شده است. امروز دیگر احمدی‌نژاد چیز قابل طرحی برای گفتمان‌سازی در جریان اصولگرایی و حتی خارج از آن یا دستاویزی برای جلب‌نظر جامعه ندارد، لذا طبیعی است که سرمایه‌گذاری در جهت مطرح کردن مجدد آقای احمدی‌نژاد یک سرمایه‌گذاری بدون فایده خواهد بود. یقینا اصولگرایان باید به فکر برنامه‌ای نو، چهره‌هایی نو و ظرفیت‌هایی نو از میان خودشان باشند. اصولگرایان متوجه هستند که آقای احمدی‌نژاد به هر حال درصدی از جامعه را به عنوان هوادار با خود دارد، اما همزمان این را هم می‌دانند که درصد قابل توجهی از جامعه هم احمدی‌نژاد را با نا کارآمدی دولت او به‌خصوص در دوره دوم می‌شناسد.


17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    4 2
    مگه علم غیب داری ؟متاسفم که ازترس اومدنش واهمه دارن بعضیا لذابااشکالاتی که درپایان دوره ایشون به وجوداومد.وخیلیاازجمله نمایندگان مجلس سنگ اندازی کردن حالا امثالی مثل اقاترقی ونمایندگان تمام اشکالات را گردن دولت قبل میندازن بله اشکال داشت اما شماهاهم بی تقصیر نبودید هرچندخدمات بی نظیری انجام داد
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    2 0
    اصوالگرایان فرد قابل اطمینانی برای مدیریت بر مردم ندارند. همه شان خرج شده اند و همه شان هم بدون اشتثنا کشور را به عقب برده اند، احمدی نژاد که دیگر نور علی نور بود و البته مشت نمونه خروار افراد با منطق و عاقلان مملکت به هیچ وجه نمی توانند به اصولگرایان و امثال جبهه پایداری اطمینان کنند.