گزارش رونامه صهوینیستی جروزالم پست از احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران در پایان مذاکرات هسته‌ای میان تهران و گروه ۱+۵ و عدم رضایت این رژیم از نتایج توافق احتمالی از جمله خبرهایی پر بحث در خبرآنلاین بود.

 در این خبر ذکر شده بود که درصورتی که توافق احتمالی میان ایران و غرب مطابق با نظر اسرائیل نباشد این احتمال وجود دارد که مقامات این رژیم استفاده از گزینه نظامی را در دستور کار قرار دهد.

واکنش طنز گونه کاربران به خبر منتشر شده، نشان از جایگاه این رژیم در افکار عمومی ایران است؛ بسیاری از کاربران روحیه طناز خود را در این خبر نشان دادند و نوشتند:آقا، شما اگه بهشون دسترسی داری یه لطفی کن بگو ما اون روز مهمونیم فرداش بیان اونم پنج به بعد که لااقل یه چند دقیقه ببینیمشون، راستی بهشون بگو از اتوبان همت هم نیان ترافیکه.»

کاربر دیگری هم نوشت:اگر میخواهی حمله کنی، چهارشنبه حمله کن که تا پنج شنبه تموم بشه... من جمعه مهمانی دعوت هستم. این کاربردر ادامه با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان نوشت:با یک محله تو لبنان جنگید،33 روز طول کشید با ایران؛عمرا اگر یک روز بیشتر طول بکشد.

«یک کلام از مادر عروس،جون مادرتون زودتر بیاین که حوصله مون از دستتون سر رفته،راستى اگه حمله كردين برگشتين اسراييل ديدن كشورتون كلا نيست ناراحت نشوید.»، دیگر واکنش های طنازانه به این خبر بود.

کاربری به نام افشین هم نوشت: کوچولو تو حریفه فلسطین نشدی میخوای به ایران حمله کنی؟برو بشین خاک بازی تو بکن.
دسته دیگری از کاربران قاطعیت را در نوشته های خود بروز دادند.کاربری نوشت که حمله نظامی حرفت مفت است و اگر اسرائیل بخواهد نزدیک خاک ایران بشود، با خاک یکسانش می کنیم.

امیر علی کاربری بود که هل من مبارز طلبید.«آخر اسراييلي كه از بچه شيراي فلسطيني و لبناني شكست خورده است،چگونه ميتواند حتي به حمله به يه شير قوي پنجه مثل ايران فكر كند؟»

دیگر کامنت های از این دست هم به این شرح بود:حمله کنند تا بهانه لازم برای محو همیشگی از روی نقشه جهان تحقق یابد،به اميد روزي كه نابودي اسرائيل را ببينيم،امیدوارم این خریت رو بکند تا با خاک یکسان شدن غده سرطانی نوزاد کش منطقه رو تا زنده هستم ببینم،اسرائیل طبل تو خالی بیش نیست وکوچکترین خطای نظامی اسراییل درقبال ایران مساوی است با نابودی رژیم صهیونیستی.
/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387090

برچسب‌ها