رئیس جمهوردرجلسه رای اعتماد:در انتخابات ریاست جمهوری مردم به کسی رای دادند که3برابر نفر دوم رای داشت

رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از وزرای سابق پیشنهادی وزارتخانه علوم و تحقیقات و فناوری تشکر و ابراز امیدواری کرد که آنها در مناصب و مسئولیت‌های دیگر برای مردم عزیز کشورمان ادای وظیفه کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی و در دفاع از وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری محمد فرهادی، با گرامیداشت دهم آذر ماه و سلام و درود بر روح همه شهیدان مجلس به ویژه شهید مدرس گفت: مجلس شورای اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز در ادوار مختلف بار سنگین قانونگذاری و نظارت،دموکراسی و پیگیری برای اجرای قانون، تصویب لوایح بسیار مهم و سرنوشت ساز طرح‌های بسیار مهم، قوانین مربوط به برنامه پنج ساله، بودجه سالانه و همچنین رای اعتماد به وزرا در ادوار مختلف را بر دوش کشیده است.

وی افزود: رای اعتماد پیوند بسیار مبارکی را بین مجلس و دولت به وجود می‌آورد و وزرای ما تنها از حمایت دولت برخوردار نیستند. وزیر زمانی وارد وزارتخانه می‌شود که تایید ورای مثبت نمایندگان را به همراه داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه خاطر نشان کرد: همه امور و کارهایی که بر دوش مجلس شورای اسلامی از جمله حراست از مرزهاست از اهمیت برخوردار است چنانچه هر گونه تغییر در مرزها با رای بسیار بالای مجلس شورای اسلامی امکان پذیر است و همچنین قراردادها و مسائل مهمی که به عنوان قرارداد بین ایران و کشورهای مختلف منعقد می شود حتی دادن وام‌های بلاعوض و دیگر اموری که قانون اساسی از آنها یاد کرده بر دوش مجلس شورای اسلامی است.

روحانی گفت: فرصت نیست والا من اشاره می‌کردم به این موضوع که از اول مجلس تا به امروز در تمام موارد حساس مجلس شورای اسلامی رسالت و وظیفه‌ی بسیار مهم خود را در قبال ملت به عنوان نمایندگان مردم به خوبی ایفا کرده است و این مجلس هم ان‌شاءالله تا پایان این مسیر را ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ثمره این مجالس کشوری در مسیر قانون و مقررات و مردم سالاری دینی و استحکام قوای سه گانه، تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری و در نهایت ساختن قدرت بزرگ ملی در برابر رقبا و یا دشمنان است ادامه داد: امیدوارم روز به روز عظمت مجلس و نمایندگان مجلس و توفیقات شما نمایندگان برای خدمت به مردم شریف ایران بیشتر و بیشتر شود.

وی با اشاره به حضورش برای دفاع از وزیر پیشنهادی علوم گفت: امروز برای پنجمین بار خدمت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی رسیدم تا وزیر پیشنهادی برای وزارت‌خانه بسیار مهم علوم، تحقیقات و فناوری را خدمت شما معرفی کنم و در این راستا از همه کاندیداهای سابق و وزرای پیشنهادی سابق که قبول زحمت کردند و به مجلس شورای اسلامی آمدند و توانستند رای 70 یا 79 نماینده را در کنار خود داشته باشند اگرچه نتوانستند رای اکثریت نمایندگان را کسب کنند تشکر می‌کنم. چرا که آنها برای رضایت خدا خود را آماده کردند.

روحانی ادامه داد: مقداری سخت است به مجلس آمدن و پشت تریبون قرار گرفتن و مخالف و موافق شنیدن را و گاهی برای خود طرف و خانواده‌اش مشکلاتی را ایجاد می‌کند. اما آنها برای انجام وظیفه آمدند و من از آنها سپاسگزاری می کنم و امیدوارم در مناصب و مسئولیت‌های دیگر برای مردم عزیز کشورمان ادای وظیفه کنند.

گفتنی است پیش از این رییس‌جمهور جهت معرفی پنج گزینه پیشنهادی خود برای وزارت علوم (میلی‌منفرد، فرجی‌دانا، نیلی محمودآبادی و دانش‌آشتیانی) در مجلس حاضر شده بود.

نمایندگان مجلس 29 مردادماه رای به استیضاح فرجی‌دانا دادند و از آن پس رییس‌جمهور محمدعلی نجفی را به عنوان سرپرست وزارت علوم انتخاب کرد که با پایان دوره سه ماهه سرپرستی وی در 29 آبان ماه، رییس‌جمهور با دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب این مدت را تا تعیین تکلیف نهایی تمدید کرد.رئیس جمهور خطاب به ملت شریف ایران گفت: رای نیاوردن وزرا را در سایت‌ها و رسانه‌ها به مسائلی منتسب نکنید که نتیجه‌ی آن اهانت به مجلس و یا نمایندگان مجلس باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه معرفی فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، در مجلس با بیان اینکه در ایران دموکراسی ویژه‌ای از نوع غیر حزبی داریم که در دنیا کمتر تجربه شده است اظهار کرد: اگر دموکراسی ما حزبی بود در کشور دو یا سه حزب بزرگ و اقلیت و اکثریت داشتیم که دولت و مجلس معمولا در یک حزب فعال می‌شدند و دراین صورت تعامل سیاسی کار آسان‌تری بود. اما قانون اساسی ما این شیوه را انتخاب کرده و ما هم در طول این مدت این راه را ادامه داده‌ایم. بنابراین این شیوه امتیازات و مشکلات خود را دارد البته به این معنا نیست که برای آینده فکر نکنیم و راه حل پیدا نکنیم.

وی با بیان اینکه دموکراسی آنجا که بر نظرات نهادهای قانونی و با افکار عمومی مردم منطبق است کار به سهولت پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: در سالهای مختلف در انتخاب‌های گوناگون افکار عمومی مردم ایستا نیست و در طول 5 سال ثابت نمی‌ماند. چون افکار عمومی مثل نهر روان است و تغییر می‌کند و ما همواره باید با فکر مردم همراه باشیم.

روحانی با بیان اینکه افکار عمومی مردم از چارچوبی تبعیت می‌کند، خاطر نشان کرد: افکار مردم از فرهنگ دینی و ملی و منافع ملی و مصالح ملی تبعیت می‌کند و معمولا اکثریت قاطع مردم خطا نمی‌کنند.

رئیس جمهور با بیان این که در آخرین انتخاباتی که افکار مردم را دیدیم و این امر باید معیار ما قرار گیرد، افزود: 24 خرداد ماه گفتمانی مورد تایید مردم بود و فردی مورد انتخاب مردم قرار گرفت که اگر اختلاف رای‌شان با نفر بعدی یک میلیون بود می‌توانستیم بگوییم به هم نزدیک هستند اما اگر گفتمانی رای می‌آورد که میزان رای‌اش با نفر بعدی 3 برابر بیشتر است یعنی اختلاف رای آنها 13 میلیون است نشان می‌دهند که این افکار مورد تایید قاطع مردم است. ضمن این که گفتمان نفر اول با نفر بعدی تفاوت زیاد نداشته باشند.

روحانی با بیان این که گفتمان اعتدال امروز مورد قبول همه ماست، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در گفتمان اعتدال تاکید کردند چون گفتمان اعتدال گفتمان دین ما و فرهنگ بزرگ ایران است و ما امت وسط هستیم و بر مبنای امت وسط حرکت می‌کنیم.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 54
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    87 25
    یعنی چپه کرد مجلس رو رئیس جمهور محبوبم.
  • رضا IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    54 20
    احسنت
  • s.gh A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    37 83
    آقاي روحاني مردم بخاطر وعده هاي كه جنابعالي بهشون دادين انتخابتون كردند در حال حاضر با عقب نشيني هايي كه كرديد و كسر بودجه ها ،داريد تورم رو كنترل مي كنيد در حالي كه دولت قبلي دست آوردي بهتر از اين داشته . كه شما اونا رو هم از بين برديد . اقتصاد مقاومتي بهترين پيشنهاد و راهكار براي مردم ايران در مقابل ذشمني غرب هست لطفا بچسبيد به اين امر و انقدر منتظر وعده ي اين غربي هاي بي شرف نمونيد .
  • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    31 95
    مردم به جریانی رای دادند که فقط ۲۵۰ هزار رای بیشتر داشت اون هم به خاطر شوک ارزی و تحریم ها
  • بی نام CA ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    78 21
    جمله روحانی درست است. سه برابر ای کاش عده ای باور می کردند که مردم چه می خواهند
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    26 74
    قای روحانی خیلی ساده ای . پس آن 12 میلیون دیگه که بهت رای ندادن اونا چی ؟ با 250 هزار رای اختلاف که نیازی به بلوف نیست فقط تسکین آلام خویشتن است.
  • پورافضلی A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    54 13
    درتکمیل فرمایشات دکتربایدگفت زور اصولگرایان 49درصد آرا ریاست جمهوری شد.اما اصلاح طلبان باحضورحداقلی51درصدآرا.پیامو گرفتیم مجلس بعد90درصدمجلس انشاله می تغییره
  • امين اكتيو IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 39
    آقاي روحاني حق با شماست وقتي رقباي شما با وجود اين كه همفكر هستند ولي هركدام اختلاف مي كنند واز يكديگر فاصله مي گيرند راه را براي رقيب باز مي كنند وگرنه چه كسي فكر مي كرد كه شما رييس جمهور شويدچه برسيد به اين فاصله با رقيبان
  • کمیل A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    44 32
    به راستی اون 24 میلیون نفری که سال 88 به محمود رای دادند سال 92 کجا رفتند ؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 15
    درود بر روحانی. ایشان سعی خود را انجام می‌دهد تا کمتر به مردم فشار بیاید اما چه فایده... کاش می‌توانستم بقیه‌اش را هم بنویسم...
  • حقیقت A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 14
    فقط انتخابات پیش از موعد مجلس میتواند این گره کور روابط دو قوه را باز کند. این در تمام دنیا امری متداول است. و نظری نیست که قابل انتشار نباشد. هر نماینده ای که دوباره از موکلینش رای اعتماد گرفت بر سر کرسی خودش باز میگردد.
  • حسن IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    25 44
    شما کلا 50/7 رای اوردی نظر 49/3 باشما نبود در ثانی در سال 88 همین تفاوت وجود داشت که شما برنتافتید
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    45 21
    و رئیس جمهور شش برابر جلیلی رای آورد ...
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    26 42
    درسته که ما بی سواد و کج فهم و لبو فروشیم اما جناب روحانی شما خودتان هم خوب میدانید که اگر جناب عارف به نفع شما انصراف نمیداد و اصولگرایان هم ائتلاف میکردند , امروز شما نمی توانستید یک همچین ادعایی را بکنید ,
  • سید مصطفی A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 25
    سلام.خبر انلاین. من به عنوان یک ایرانی میخواهم نظر بدهم.چرا هر وقت هر کامنتی گذاشتم . تایید نکردید. شما که دم از ازادی بیان میزنید دیگه چرا؟ ایا ان هایی که فتنه و اشوب را می خواستند در مملکت گسترش دهند خیانتکار نبودند؟ ایا به فکر انقلاب این مردم نبودند؟ ایا در دانشگاه تحصن نکردند؟ برای خواندن دعای جوشن کبیر دور هم جمع شدند؟ چرا با مملکتی که خون هزاران هزار شهید ریشه ان را ابیاری کرده بازی کردند؟ پس اقای رییس جمهور محترم عزیز . فرد کاردان و شایسته و صالح را برای این سمت انتخاب کن.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 11
    آخه چرا وزیر دولتی که این تعداد از مردم به او رای دادند رد صلاحیت میکنند آیا آنها مخالف رای مردم هستند خوب رییس جمهور اگر این وزیر رو میخواست چرا ازاول اورا پیشنهاد میداد
  • بی نام RO ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    8 8
    رئیس جمهور بابا ول کن انتخابات مملکت بچسب
  • کمیل A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 13
    درود بر رییس دولت راستگویان،که واژه تدبیر و امید مصادره شده را،از تاریکخانه همه چیزدانان،برون کشید،وبر سفره دل ملت اسلامی و دلاور این مرز بوم نهاد.خدا همراهت باشد،مرد خستگی ناپذیر.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    24 34
    50.7 درصد که اینقدر پز دادن نداره
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 20
    اقای روحانی تغییر360درجه ای شما مبارک اخرش تسلیم مجلس تندروشدیدمطهری مچکریم
  • مجید A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    20 3
    و به امید خدا سه برابر مجلس نهم طرفداران اعتدال و ادب در انتخابات شرکت کرده و اجازه حضور بسیاری از این اقایان و خانمها را در مجلس دهم با رای خود نمی دهند
  • javad A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    22 29
    جناب روحاني حواسشون باشه كه احمدي نژاد هم 25 مليون راي داشت ولي چون از راي مردم سوء استفاده كرد به اين سرنوشت دچار شد .درس عبرت بگيرن اينقد راي خودشون رو به رخ اين و اون نكشن. نوبت خودشون هم ميشه
  • m A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 12
    از این رای ها رو مردم به احمدی نژاد هم دادن هیچکدومتون واسه مردم نیستین تحریمها برداشته شدپول ملی معادل 3200 یا بیشتر دقیق نمی دونمدلار ارزشش بالاتر رفتیارانه سبد کالا نشدشغل ایجاد شددیگه نمیگم اومدین شما هم که یک وفاقی بین دوستان رده بالای قدرت ایجاد کنید نیومدین واسه مردم آقای روحانی شما هم مثل احمدی نژاد ولی زیرکانه تر..
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 17
    رایی که بت دادیم حلالت .....جلوی این مجلس کم نیار . روحانی مچکریم
  • مردم استان کرمان A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    8 2
    از نمایندگان درخواست داریم طبق وظیفه ذاتی خود طرحی مصوب کنند تا از صدا و سیمای استان کرمان تحقیق بعمل آید.همواره این سئوال در ذهن جوانان استان و مردم استان کرمان هست که چرا با وجود تغییر ریاست صدا و سیمای ایران تغییری در مدیریت سازمان صدا و سیمای کرمان بوجود نمی آید بطوریکه بعضی جوانان کرمانی مدیریت قبلی این سازمان را بخاطر نمی آورند.وقتی یک سازمان با خواسته های جوانان لجبازی کند و توانایی پاسخگویی به نسل جوان را نداشته باشد و نتواند جذابیتی ایجاد کند آیا نباید شاهد تغییرات باشد؟سئوال جوانان کرمانی اینه که با این شیوه قرار هست جوانان را جذب کرد و با ماهواره مبارزه کرد؟یک نظرسنجی بیطرف انجام شود تا ببینند خیل عظیمی از مردم و جوانان بیننده شبکه کرمان نیستند و دلیل آن ثبات مدیریت هست
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    9 9
    قدر دانی و تشکر می کنم از تک تک نمایندگان محترم مجلس که بلا استثناء فقط و فقط در جهت بهروزی و بهبود وضعیت ملت شریف ایران در عرصه های مختلف،تلاش بی وقفه و شبانه روزی دارند .هرگز به خود نمی اندیشند و از تمام علائق دنیایی دل بریده و دست شسته اند. جزحق نمی گویند وجز به حق نمی اندیشند، وحدت و وفاق و همدلی را سر لوحه برنامه ها و امور مجلس قرار داده، تنها به ریسمان الهی چنگ میزنند و جز رضای خداوند و خدمت به خلق خدا هیچ اندیشه و دغدغه ای ندارند.درجهت بهبود امور ملت و سرافرازی نظام اسلامی پشتوانه ای استوار برای سایرقوای مملکتی هستند و درتقویت و حمایت از آنها از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند.اگر برای دستیابی به کرسی مجلس در انتخابات تلاش می کردند فقط و فقط برای خدمت به اسلام و مردم بوده است و لا غیرو...
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    24 22
    زنده باد روحانی
  • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    3برابر در آینده10برابر هم می شود
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      11 10
      یه چیزی بگید با عقل جور در بیاد. و این آینده مورد نظر کی فرا میرسه؟
    • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      15 22
      آقای روحانی فراوانی نسبی سنجیدن کار درستی نیست و فریبنده است لطف کنید فراوانی مطلق آرا را بسنجید در انتخابات 88 اقای احمدی نژاد 24 میلیون رای اورد و الان شما 18 میلیون رای اورد و 24 از 18 بزرگتر است
    • سعید A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      8 10
      دوست عزیز در صورتیکه امکان بروز و ظهور و دید شدن این تفاوت وجود داشته باشه
    • m A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      12 8
      مگر اینکه خودتو تبدیل به 10نفر کنی:..هیچکدام به فکر مردم نیستند نه اصولگرا نه اصلاحطلب نه معتدلمردم خودشون باید به فکر خودشون باشن..
  • عباس لایقی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 6
    این جمله سه برابر رو خوشم اومد :
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    20 13
    بیشتر کسانیکه به روحانی رای دادند بخاطر حقوقدانی وتخصص امنیتی نبوده بخاطر لباس روحانی بتن داشته وگرنه بیشتر مردم می دانند روحانی سابقه مدیریتی دهداری ندارد
  • علی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    16 5
    آقای روحانی خوب عمل کنید چون هیچ رئیس جمهوری با محبوبیت پستش رو ترک نکرد
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    26 16
    بنده یکی از رای دهندگان آقای روحانی هستم که مثل ... پشیمون هستم
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    19 14
    اقای روحانی واقعا آفرین تنها وزارت که اصلاح طلب بود را هم دو دستی به اصولگریان و مجلسیان دادید...افرین حمایت اصلاح طلبان از شما و آقای خاتمی و هاشمی و عارف یک اشتباه محض بود...
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    13 8
    جناب روحانی این مردم همان مردمی بودند که 22 میلیون رای به خاتمی دادند ولی دوره بعد به احمدی نژاد رای دادند بعد حضرتعالی چرا نمی فرماید که فقط 0/7 درصد بیشتر یعنی کمتر از یک درصد بیشتر از حدنصاب قانونی را کسب کرده اید یعنی نیمی از مردم به شما اعتماد نداشتند و قطع بالیقین با شکست در مذاکرات بخش عمده همین رای لرزان شما هم ریزش خواهد داشت شاهد این مدعا هم این که از دیروز بخش عمده افرادی که تا حدودی حامی شما بودند شروع به نق زدن و انتقاد کرده اند طوری که سایت های منتصب به جریانات چپ بخش عمده نظرات انتقادی را نمی توانند منتشر کنند یا با ساعت ها تاخیر منتشر می کنند و گفتگوی هول هولکی شما در شب سوم آذر هم موید این ادعاست بالاخره ما هم بین همین مردم هستیم و نظرات را روزانه رصد می کنیم
  • رای دهنده به روحانی در 92 RO ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 5
    الان شما دفاع کردی مثلا؟ یا از مجلس تعریف کردی یا هندونه زیر بغلشون گذاشتی یا از مواضع خود کوتاه آمدید..... من که از رای دادن به شما پشیمانم. رییس جمهور به این شکل ندیده بودیم. برای حل مساله هسته ای به هرشکلی که شده به مجلس باج میدهید. متاسفم
  • جواد A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    8 16
    از شخصيت و منش و سياست اين رئيس جمهور لذت مي برم زنده باد
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 9
    البته نصف کل رای ها
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 8
    با کمک تحریمهای آمریکا و بی بی سی و ....
  • سید IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    9 21
    درودبرروحانی ووزرایش
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    4 5
    آینده وزارت علوم: ادغام در وزارت علوم پزشکی
  • nass IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    14 5
    آقای روحانی،مردم از خشونت،از تندروی و از شعار خسته شده اناگرم شما 3برابر رای آوردیدکه یکیش خود من بودمبخاطر یکسان بودن اهداف و برنامه های مردم با برنامه های شما بود و اینکه هیچ کدوم از بقیه ی کاندیداها برنامه های شما رو نداشتن الان هم انتظار برآورده کردن این انتظاراته و مسلم بدونید در صورت اجرا مردم همیشه پشتتون خواهند بود و حمایت خواهند کرد
  • مهربان A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    11 5
    اگر اعتدال و اصلاح متحد شوند قطعا پیروزند انشاا...
  • هادی A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    10 13
    مجبوریم با این مجلس مدارا کنیم تاانتخابات بعدکه نگذاریم این دلواپسان بیایند.....
  • محمد A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    15 16
    درود بر روحانی مرد اعتدال و تدبیر و امید . ملت باید یکبار برای همیشه فاتحه افراطیون . رانت خواران یقه سفید و یقه طلایی . و عوام فریبان را بخواند تا کشور روی آرامش را ببیند
  • mohammad A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    22 29
    آقای روحانی احمدی نژاد که 25 ملیون رای داشت به این اندازه دم از محبوبیت مردمی نمی زد 50 درصد رای که دیگر این چنین اختیاج به بوق و کرنا ندارد
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    22 14
    تا به الان هيچ حركت مثبتي كه به درد ملت بخوره ازش نديديم از وقتي اومده قيمت اجناس مايحتاج مردم روز به روز بالا رفته ،از دولت قبلي بد گفته و از دولت خودش تعريف كرده و آمارهاي ساختگي از جمله رشد اقتصادي و كاهش تورم و ... به خورد ملت داده والا ماكه چيزي ازش نديديم به غير از گروني...
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    18 7
    آقا ول این حرفها کنید ما رای دادیم ولی ما را پشیمان نکنید دلار داره گران میشه یه فکری به حال این اقتصاد کنید.
  • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    17 21
    زنده باد روحانی که بعد از ریاست جمهوری آرامش را بر جامعه برگردانند .
  • عباس A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    27 2
    جناب آقای رییس جمهور با عرض بوزش کاش خود جنابعالی هم علت تفاوت رای خود را با رقبا از یاد نبریدلطفا عملکرد استانداران را بررسی فرمایید وزارت کشور چند ماه است که معاون سیاسی ندارد در استان فارس تندروترین منتقدین دولت در سمت هایی نظیر دانشگاه علو م بزشکی هلال احمر فرمانداری ها و..... جولان میدهند به حامیان انتخاباتی شما آشکارا توهین می شود و سایت های مخالف دولت برای جناب استاندار هوراااا می کشند اگر خود شما به علت تفاوت رای تان توجه نکنید دیگران توجه نخواهند کرد
  • بي نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    8 0
    موافقين محترم يا انگار از قيمت نان مطلع نمي‌باشند و يا جزء مفرح نشينان شمال تهران هستند.و يا اينكه "ت.. سر بالا " شده و چاره اي جز نظر موافق ندارند.