۰ نفر
۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

تسنیم نوشت:

منابع عراقی از آزادی پنج روستا در دیالی عراق از لوث تکفیری‌ها و ادامه عملیات علیه داعش در این استان خبر دادند.

به گزارش پایگاه النهرین، عبدالحسین الموسوی نماینده وابسته به تشکل فضیلت در پارلمان عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی باید عملیات گسترده‌ای برای پاکسازی اطراف منطقه "بلد" از جنایتکاران داعش انجام دهند زیرا این موضوع برای تحکیم امنیت در استان صلاح الدین و حفظ اراضی بازپس گرفته شده ضروری است.

وی افزود: راه‌های امداد رسانی مهمات و دیگر اقلام ضروری به نیروهای امنیتی ضروری است. ما پیروزی‌های برجسته ارتش و نیروهای مردمی در صلاح الدین را ارج می نهیم و از آنها می خواهیم که مشغول شادی پس از پیروزی نباشند و صلاح الدین را از بازمانده تروریست‌ها پاکسازی کنند.

الموسوی تاکید کرد: همکاری با عشایر که وطن پرستی و مردمی بودن آنها آشکار است برای آزادی مناطق تحت اشغال داعش در صلاح الدین ضروری است.

از سوی دیگر منابع کُردی از دستور مسعود بارزانی رئیس اقلیم برای تحقیق ویژه درباره قصور صورت گرفته و اشغال منطقه تل الورد در جنوب کرکوک از سوی داعش خبر دادند.

این درحالی است که تروریست های تکفیری ضمن تسلط بر منطقه تل الورد پنج نیروی پیشمرگه را نیز اسیر کردند.

همزمان منابع امنیتی عراقی اعلام کردند: نیروهای امنیتی با کمک نیروهای مردمی طی عملیاتی در شمال جلولاء در شمال شرق بعقوبه در استان دیالی موفق به آزاد سازی پنج روستا از تسلط داعش پس از درگیری های شدید با داعش و هلاکت تعدادی از تکفیری ها و انهدام ادوات آنها خبر دادند.

این منابع بیان کردند: عملیات آزاد سازی مناطق اطراف مناطق السعدیه و جلولاء در شمال شرق بعقوبه مطابق عملیات نظامی برنامه ریزی شده صورت گرفته است.نیروهای امنیتی به عملیات برای پاکسازی داعشی ها ادامه می‌دهند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =