نسیم آنلاین نوشت:

احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: دانشگاه جای کسانی که می‌خواهند جنبش دانشجویی را به نفع آمریکا مصادره کنند نیست. نباید به اسم دانشجو زمینه را فراهم کرد تا یک عده مزدوری خود برای غرب ثابت کنند.

امام جمعه مشهد در خطبه دوم نماز جمعه این شهر گفت: باید حواسمان جمع باشد، در 16 آذر سال 88 یک عده جنبش دانشجویی را با وجود زمینه ضد آمریکایی، به نفع خود مصادره کرده و مزدوران آمریکا در دانشگاه، عکس امام(ره) را پاره کردند، آنها جنبش ضد آمریکایی را به نفع خود مصادره کردند و عکس امام که آغازگر جنبش ضد آمریکایی بود را پاره کردند.

علم‌الهدی ادامه داد: هر سال 16 آذر که می‌رسد، یک عده جریانات لائیک و جریان‌های سیاسی فرصت طلب و قدرت طلب به اسم حمایت از جنبش دانشجو در دانشگاه‌ها ورود می‌کنند و می‌خواهند با استفاده از این جنبش‌ها خود را به قدرت برسانند. مدیریت‌های دانشگاهی توجه داشته باشند؛ نباید زمینه را به اسم حمایت از دانشجو برای عناصر قدرت طلب آماده کنند. نباید به اسم جنبش دانشجویی زمینه را فراهم کرد تا یک عده بیایند و مزدوری خود برای غرب را ثابت کنند و چهره اپوزیسیونی و ضد رهبری را در دانشگاه‌ها ایجاد کنند. اگر مدیریت دانشگاه این مسئله را رعایت نکند خیلی اشتباه کرده است.

او گفت: دانشگاه جای تبادل افکار و تضارب آراست اما جای تریبون‌سازی برای ضدیت با ولایت فقیه و ضد نظام‌ها نیست، دانشگاه جای کسانی که می‌خواهند جنبش دانشجویی را به نفع آمریکا مصادره کنند نیست. این مردم هشیار هستند، در سال 58 که گروه‌های التقاطی دانشگاه تهران را سنگرسازی کردند مردم با حضور زنان این افراد را از دانشگاه‌ها بیرون ریختند و برای چهار سال درب دانشگاه‌ها بسته شد، آن مردم همین مردم هستند، انقلابی بودن مردم قوی‌تر از سابق شده است، اگر قرار باشد مدیریت‌های دانشگاهی با ژستی خاص برای ضد انقلاب‌ها تریبون فرآهم کنند همین مردم می‌ریزند و دانشگاه‌ها را تعطیل می‌کنند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    13 23
    حاج آقا خیلی قانونمند صحبت میکنی
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    7 45
    از کاسه لیس های سر در اخور امریکا خوشمان نمی اید تا اخر زمان پشتیبان علما و مراجع دینی هستیم سنگر ولایت را خالی نمی کنیم
  • بي نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    27 3
    شما سرفصلهاي لازم رااعلام بفرمائيد تا صرفا درآن مواردتبادل افكار وتضارب آراصورت گيرد.
  • بی نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    38 3
    خوشبختانه ما یه علم الهدی داریم که صاحب نظر تو همه موارد زندگی روزمره هستن دیگه احتیاجی به استاد .دکتر . دانشجو .کفاش .بنا .نقاش .وووووووو نداریم الهی شکر ؟؟؟؟